Olifant Skrevet 25. mai 2005 #2741 Del Skrevet 25. mai 2005 Oi' date=' nå har jeg sendt mail med forespørsel ang. akt-foto til den fotografen! [/quote'] Tøffe du altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. mai 2005 #2742 Del Skrevet 25. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2743 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, erru gæærn, bare slædder vekk fjeset Skal se an om jeg tør å vise de til venninnene mine - de maser om å få se Har skikkelig lyst til å se rompebilde jeg da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. mai 2005 #2744 Del Skrevet 25. mai 2005 Har skikkelig lyst til å se rompebilde jeg da!!! OK, da.... .... Her kommer det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2745 Del Skrevet 25. mai 2005 Du er flate meg ikke helt god ...men gullende go´ allikevel! Lurer på om jeg får svar på den mailen snart jeg!??? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. mai 2005 #2746 Del Skrevet 25. mai 2005 Må si dere er tøffe ja... Veldig morro da, deres kjære får jo se en litt ny side av dere også da! (ikke det at jeg tror de ikke har sett dere i undertøy enda... men dere skjønte vel hva jeg mente..?) Ha en fortreffelig aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2747 Del Skrevet 25. mai 2005 Men nesten litt for spennende å vente! :o Skulle nesten bare ønske at hun sa at jeg kunne stikke innom lørdag, eller mandag formiddag og få det unnagjort mens jeg er i Oslo - så er det plutselig bare over og jeg kan være STOLT høne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 25. mai 2005 #2748 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vurderer sterkt å ta meg en tur til den fotografen jeg altså... Tror mannen hadde blitt så glad... Men du, hvordan går det med disse diademene??? Og ellers i planleggingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2749 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vurderer sterkt å ta meg en tur til den fotografen jeg altså... Tror mannen hadde blitt så glad... Men du, hvordan går det med disse diademene??? Og ellers i planleggingen??? Ingen diademer i dag heller...skrev just om det på forrige side, men denne dagboken har jo løpt løpsk uten meg i dag! :o Men du hører fra meg! Får vi dobbelt opp, får du jo et helt eget også!!! Ta deg en tur - bare tanken på hvor glad Golli kommer til å bli, er verdt "nervene"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 25. mai 2005 #2750 Del Skrevet 25. mai 2005 Ingen diademer i dag heller...skrev just om det på forrige side, men denne dagboken har jo løpt løpsk uten meg i dag! :o Men du hører fra meg! Får vi dobbelt opp, får du jo et helt eget også!!! Ta deg en tur - bare tanken på hvor glad Golli kommer til å bli, er verdt "nervene"... Og så bra da... klarer ikke helt følge med i denne dagboka de jeg.. Den lever et raskt og hektisk liv!!!! Jeg skal vurdere det veldig nøye altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. mai 2005 #2751 Del Skrevet 25. mai 2005 Men nesten litt for spennende å vente! :o Skulle nesten bare ønske at hun sa at jeg kunne stikke innom lørdag, eller mandag formiddag og få det unnagjort mens jeg er i Oslo - så er det plutselig bare over og jeg kan være STOLT høne! Ringe plinge? Jeg snakket med henne i dag, hun hadde laget albumet, manglet bare ett bilde hvor hun hadde tatt feil bilde. Skal hente på fredag. Hun sa de ble dødskule 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2752 Del Skrevet 25. mai 2005 Ringe plinge? Jeg snakket med henne i dag, hun hadde laget albumet, manglet bare ett bilde hvor hun hadde tatt feil bilde. Skal hente på fredag. Hun sa de ble dødskule 8) Kult!!! Kunne helt klart ringe plinge altså, men jeg er såpass reservert akkurat ang. det temaet der, at jeg vet nesten ikke om jeg tør! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. mai 2005 #2753 Del Skrevet 25. mai 2005 Takk for klemmen idag da Vic Ja, dagboka di den formerer seg veldig fort og stort synes jeg og pga klarer jeg ikke å holde meg oppdatert Men ser at du har bestilt akt foto...kuult! Synes du er tøff! Nå skal jeg til festhuset vi har booket og gå gjennom sjekklisten min, ta en del bilder og filme slik at det blir litt lettere å se tilbake om det skulle være noe jeg/vi lurer på... gleder meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 25. mai 2005 #2754 Del Skrevet 25. mai 2005 så tøffe dere er Har lekt litt med tanken jeg og, men vet ikke hvilken fotograf jeg skulle ha spurt :klø: en dame, den saken er klar.. Har aldri hørt om noen som har gjort det jeg, før jeg kom på KG.. ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. mai 2005 #2755 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei Har ikke vært innom deg på en stund jeg :oops: men har ikke glemt deg Bare hatt det litt travelt i det siste. Jammen er du tøff hviis du tørr å ta de bildene Jeg er litt sånn reservert jeg :oops: men kanskje jeg skulle tørre... Hadde nok blitt glad da sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #2756 Del Skrevet 25. mai 2005 Vet dere jenter, jeg er i grunnen ikke det spor mer tøff enn dere, tvert imot! Nokså beskjeden og sjenert når det kommer til meg selv om kroppen min... Er ikke så glad i den, det skal jeg fint innrømme... Men sambo er jo, han EEEEELSKER den jo (som han sier...selv om han synes det er kjipt at puppene mine har krympet det siste året pga. slanking! ) - og det er jo det aller viktigste. Så det hadde vært så gøy å kunne overraske han med noe slikt... For han har flere ganger sagt at han skulle ønske han hadde noen litt sexy bilder av meg! :oops: Hmm, ja, dagboken liv ja. Det var det! *s* Mange som hadde vært innom her og diskutert litt uten meg! Men bare koselig det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 25. mai 2005 #2757 Del Skrevet 25. mai 2005 Mannfolk altså... Pupper er en stor del av deres verden!!! har en her hjemme som furter litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mai 2005 #2758 Del Skrevet 25. mai 2005 :o pupper?? Hvor?? Er Betty her inne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. mai 2005 #2759 Del Skrevet 25. mai 2005 :o pupper?? Hvor?? Er Betty her inne?? Jess, Betty viser puppene sine her inne for en femmer!! Dere er baaare misunnelige fordi jeg er ferdig med flauheten! Men det blir kanskje litt flaut å komme og se på bildene sammen fotografen. Blir litt flau av å tenke på at hun har gått igjennom alle bildene av meg i undertøyet for å finne ut hvilket som er finest... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. mai 2005 #2760 Del Skrevet 25. mai 2005 sånne bilder vil jeg også ta.. ..får si i fra når du får dem,,og si i fra om det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå