Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Stilig strømpebånd! :sjarmor: Hvor bestilte du det fra?

eBay!

Og hun som selger er veldig seriøs! Kjøpte totalt 2 strømpebånd, et i hvitt og et i ivory - fordi jeg gikk rundt meg selv og aller først ikke tenkte på at jeg hra ivory kjole og undertøy! :roll: Første strømpebåndet fikk jeg i posten etter bare 3 dager, det andre gikk det 7 dager, men så var det jo pinse også da! :wink:

Her er link:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...996978&tc=photo

(med frakt kom det på 130,- totalt mener jeg - og du kan selv velge om du vil ha hvitt eller ivory, og hvilken farge du vil ha på broderi og de små sløyfene. Jeg valgte navy fordi vi jo har blått som "tema"!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmen for et søtt strømpebånd :hjerter:

Hvor du har bestilt underskjørt fra da, og hvor mye kostet det? Jeg skal bestille fra ebay. Det er jo så ufattelig mye billigere. Inkl. frakt kommer det jeg skal ha på litt over 300 :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen for et søtt strømpebånd :hjerter:

Hvor du har bestilt underskjørt fra da, og hvor mye kostet det? Jeg skal bestille fra ebay. Det er jo så ufattelig mye billigere. Inkl. frakt kommer det jeg skal ha på litt over 300 :)

Mmm, jeg synes det var litt morsomt, for ikke å snakke om spesielt og personlig! Hadde egentlig ikke tenkt til å strømpebånd, men så så jeg dette og bare MÅTTE!!! :ler:

...se forøvrig innlegget over! :wink:

Når det kommer til underskjørt, så bestilte jeg på eBay det også! BOMBE!!! :hoho:

Men det var helt topp og regulerbart i størrelsen slik at jeg kan få det akkurat slik jeg vil! Kjøpte det den 13. mai, og fikk det i dag - så det var raskt levert!

Her er link:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...206901&tc=photo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

jeg elsker strømpebåndet!! Kjempe søtt! Sånn skal jeg også ha! Men er jo en kløne når det gjelder bestilling av ting over nettet :roll: ...må man ha passord og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker strømpebåndet!! Kjempe søtt! Sånn skal jeg også ha! Men er jo en kløne når det gjelder bestilling av ting over nettet :roll: ...må man ha passord og greier?

Ja, det må du, ha passord og brukernavn altså - akkurat som på qxl.no! Se om du finner ut av det, hvis ikke får jeg bare bestille et slikt til deg også! :ler: Kan jo bare betale det jeg, og få henne til å sende det til deg, og så kan du heller betale meg når du har fått det!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, jeg synes det var litt morsomt, for ikke å snakke om spesielt og personlig! Hadde egentlig ikke tenkt til å strømpebånd, men så så jeg dette og bare MÅTTE!!! :ler:

...se forøvrig innlegget over! :wink:

Når det kommer til underskjørt, så bestilte jeg på eBay det også! BOMBE!!! :hoho:

Men det var helt topp og regulerbart i størrelsen slik at jeg kan få det akkurat slik jeg vil! Kjøpte det den 13. mai, og fikk det i dag - så det var raskt levert!

Her er link:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3260&item=5392206901&tc=photo

Blir skikkelig flott skjørt på skjolen din nå Toria :)

Skikkelig billig også da :) Mye billigere enn med de stive prisene her til lands ihvertfall...

Jeg skal ha dette eller dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

*strekker ut for å gi deg en klem fordi du er en kløpper når det gjelder ebay og ALT annet*

Muffins dette med diademene...men vi buster i noen dager til og hvis de skulle være forsvunnet i posten, så får vi ta det derfra...men krysse, krysse.

Takk for hjelp på e-bay! Håper det også ordner seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at de ikke sender strømpebånd til hit hvor jeg bor... :klø:

Det er det det står - men jeg sendte henne første gangen en mail og spurte, ikke noe problem!!! :wink: Bare klikk deg videre når den advarselen kommer opp, for hun sender til Norge! Har jo allerede sendt meg to, og hun er veldig søt og svarer på alle spørsmål raskt!!!

Izaria - vi buster videre, som sagt holder jeg deg oppdatert!!! De hadde forøvrig noen andre enkle og fine, så vi får ta det derfra ja - vi betaler uansett ikke noe ekstra forstod jeg! :-)

*bust bust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Det var virkelig et fint strømpebånd, Toria

Nå tror jeg alle vi kg-jentene kommer til å ha et slikt :ler:

Tror du jeg også må ha et? :roll: Tror han hadde blitt veldig glad på kvelden når han så det, tror ikke du?

God klem til Toria :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk du frem for å få det strømpebåndet slik du ville?

Jeg sitter her og har kjøpt ett :P og hvet ikke helt hvordan jeg gjør dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Hei du Ebaydronningen og alle KG-jentenes hjelpende hånd! :ler::kose:

Flott strømpebånd du hadde fått deg. Og det så veldig godt og behagelig ut det underskjørtet også. Blir sikkert flott under den kjolen din.

Har du hørt noe fra han som skulle maile deg vedr. brudebukett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig et fint strømpebånd, Toria

Nå tror jeg alle vi kg-jentene kommer til å ha et slikt :ler:

Tror du jeg også må ha et? :roll: Tror han hadde blitt veldig glad på kvelden når han så det, tror ikke du?

God klem til Toria :kose:

Vittig at det slo SÅ an!!! :wink:

Klart du må ha ett! *s* Neida, du MÅ slett ikke, men selv bare MÅTTE jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk du frem for å få det strømpebåndet slik du ville?

Jeg sitter her og har kjøpt ett :P og hvet ikke helt hvordan jeg gjør dette :)

Første gangen sendte hun bare en mail nokså snart (men nå er de jo litt seint i dag da...), og spurte etter hvilken farge jeg ønsket, og hvilke navn!

Andre og tredje gangen bare visste jeg at jeg kunne skrive det i felte for "message to seller" når du betaler, via PayPal. Men jeg har sendt en mail hver gang, for sikkerhets skyld. Kan sende deg mailadressen på PM jeg, så kan du gjøre det samme - bare husk å oppgi gjenstandsnummer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du Ebaydronningen og alle KG-jentenes hjelpende hånd! :ler::kose:

Flott strømpebånd du hadde fått deg. Og det så veldig godt og behagelig ut det underskjørtet også. Blir sikkert flott under den kjolen din.

Har du hørt noe fra han som skulle maile deg vedr. brudebukett?

Tjihi!

Det blir så bra - nå står det jo bare perfekt til det lille under, bryllupsfargene og kjolen - og så blir det som det lille ekstra! :sjarmor: *s*

Har ikke hørt noe. Sendte senest en mail i ettermiddag, med noen flere bukettbilder. Men gleder meg til tilbakemelding. Vet de har det travelt denne uken, men jeg hører sikkert noe en av dagene. I´ll let you know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nesten jeg og bare MÅ ha ett sånt... :sjenert:

Men du, det underskjørtet, er det veldig stort?

God natt og sov godt Toria! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg og bare MÅ ha ett sånt... :sjenert:

Men du, det underskjørtet, er det veldig stort?

God natt og sov godt Toria! :rosasmil:

Du også!?!?! :ler:

Kjøp i vei, for all del - nå vet jeg i det minste at min investering ikke var full skivebom, siden "alle" her også vil ha! :wink:

Underskjørtet er ikke veeeldig stort, men fyldig nok. Derimot så kan ringene taes ut, flyttes på eller gjøres mindre, slik at du kan få omtrent den størrelsen du vil. De har forøvrig et underskjørt som er hakket mindre i omkrets også... Jeg kommer til å gjøre mitt noe mindre, for fullt så fyldig trenger jeg det ikke. Men jeg må ha det fyldigere enn mange pga. veldig fyldig skjørt på kjolen, og da er det enklere for meg å kunne gjøre noe stort mindre! :wink:

Men her har du en link til et av deres smalere alternativ: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...5391653805&rd=1

God morgen forresten, jenter!

Ha en fiiiiine dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

God morgen :vinke:

Kanskje du skal satse på en karriere som profesjonell bryllupsplanlegger? :klø:

Du er jo så flink til å finne frem til gode tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...