Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Jey, nå har jeg begynt å pynte slør vettu! :wink:

Tror det blir bra...men har bare satt på ca 10 stener så langt, så får ikke det store helhetsinntrykket helt ennå. Men det ser ut som det blir fint! Limer de på med ca 30 cm mellomrom, så får vi se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jey, nå har jeg begynt å pynte slør vettu! :wink:

Tror det blir bra...men har bare satt på ca 10 stener så langt, så får ikke det store helhetsinntrykket helt ennå. Men det ser ut som det blir fint! Limer de på med ca 30 cm mellomrom, så får vi se!

Blir sikkert utrolig flott... Jeg har jo kanskje et håp om å få kjøpe det jeg da:=) Om det blir bra...

Må bare si at jeg er superfornøyd med at bordkortene er i boks.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, nå tror jeg nesten helt sikkert at det blir bra!

Er snaaart ferdig med hele sløret...og har ikke brukt alle krystallene engang, tror ikke jeg bruker mer en 70 - 80 stk av totalt 100...mer enn nok, selv på et cathedral! Jeg synes bare fort det kan blir for mye, men skal se om det går å få tatt bilde når jeg er helt ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria!

Det blir sikkert kjempefint med Swaworsky krystaller på sløret. Kjolen min er utsmykket med slike krystaller, og det er kjempefint. Gleder meg sånn til den kommer!!!!

Du må legge ut bilde altså! Det er så spennende med bilder av sånt synes jeg. Bilder gir utrolig mye inspirasjon :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Ja, sløret ditt blir helt sikkert kjempefint!

Sitter krystallene godt nok? Hvordan fester du dem? Har du gjennomsiktig eller chiffonslør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Må bare si det igjen - imponerende hvor mye du ordner med før bryllupet, Toria - invitasjoner, bordkort m.m - og nå sløret ditt! Jeg tenker at jeg slipper veldig enkelt unna...håper ikke jeg kommer til å angre på det senere; at jeg ikke "lagde" mer selv...

Hadde vært innmari gøy å se sløret ditt - ta et bilde snart da! :wink:

Sitter hjemme alene jeg nå - sambo har jo utdrikkingslag som du vet! :wink: Har klart å la være å bekymre meg i hele kveld jeg - flink vel. Men så har jeg vært i bursdagsselskap også da, så vi får se hvordan det går nå som jeg har kommet hjem og er alene... :wink:

Håper Kg kan gi meg selskap utover kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... ja takk, tar gjerne hele listen med bryllupsvett... Gidder du å slenge den inn i bryllupsdagboka mi eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sløret ditt blir helt sikkert kjempefint!

Sitter krystallene godt nok? Hvordan fester du dem? Har du gjennomsiktig eller chiffonslør?

Puh, ikke ferdig enda jeg...jeg ble SÅ lei! :tunge1::ler:

Men nå pusler jeg litt igjen, og ser snart på det endelige resultatet!

Jeg limer på krystallene med tekstillim som blir gjennomsiktig, det går veldig greit - selv om jeg fint skal innrømme det er en omstendig sak. Sløret er i tyll.

Skal se om jeg får tatt et dugandes bilde etterpå, eller imorgen. Bamsemann har gått og lagt seg han, mens jeg sitter småhyper her, bare VIL bli ferdig med det sløret! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bilde, bilde, bilde!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler:

Det kommer, det kommer, det kommer...må bare bli ferdig først! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig kul umulig å ta bilde av sløret... Eller, det går fint å ta bilde, men det får ikke frem krystallene slik det faktisk ser ut, eller i det hele tatt! :-x

Meeen, for å stagge nysgjerrigheten deres litt, så ligner det veldig på dette sløret nå... :wink:

Slik så sløret ut FØR jeg fikk kloa i det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Sløret er nydelig - kommer til å bli så bra med krystallene på! Men du, FOR EN JOBB! :hår: Du må ha all verdens tålmodighet, Teddy! :ler:

God søndag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Du er jammen flink - og økonomisk er det jo også!

Jeg derimot hadde aldri turt det prosjektet med å lime krystaller på et slør. Jeg hadde helt sikkert klart å ødelegge det på en eller annen måte :oops:

Men du har jo vist før at du er fingernem og kreativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det stilna nysgjerrigheten litt det da... :rosasmil:

Utrolig fint slør, og all ære til deg som orker å lime på alle de krystallene... Må være litt av en jobb!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløret er nydelig - kommer til å bli så bra med krystallene på! Men du, FOR EN JOBB! :hår: Du må ha all verdens tålmodighet, Teddy! :ler:

God søndag!

K

Joda...en kan GODT si at det var en JOBB av DIMENSJONER!!! :tunge1::ler:

Men så får man jo lønn for tålmodighet og strev da heldigvis! :-) Er kjempefornøyd jeg, fikk det akkurat slik jeg ville - nå håper jeg bare at det "passer" til kjolen, mtp. slepets lengde og sånn... :wink:

Bilde!!! :hoppe:

Bilde! :sjenert:

Bilde.. :forvirra:

Bilde :grine:

Fikk det ikke til jeg... :roll:

Men kanskje det går bedre å ta bilde i dagslys, og ikke midt på natten!? :klø:

Jeg prøver! :tommelsmil:

Du er jammen flink - og økonomisk er det jo også!

Jeg derimot hadde aldri turt det prosjektet med å lime krystaller på et slør. Jeg hadde helt sikkert klart å ødelegge det på en eller annen måte :oops:

Men du har jo vist før at du er fingernem og kreativ :)

Utrolig fint det ble da!!! Du er flink altså, og all ære til deeg for at du gidder!!! :)

Ok, det stilna nysgjerrigheten litt det da... :rosasmil:

Utrolig fint slør, og all ære til deg som orker å lime på alle de krystallene... Må være litt av en jobb!!!

:vinke:

*tjihi*

Men nå skal jeg jammen meg se om ikke jeg kan få stilnet nysgjerrigheten helt! Jeg vil :sur: få til å ta et skikkelig bilde!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Jeg vil :sur: få til å ta et skikkelig bilde!!! :wink:

Dum di di da :plystre: Du du di da dum..

Venter her jeg... :plystre: til du har fått opp bildet av sløret, altså....

Da da di di duuuu :plystre: dam du di dam daaaaa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...