Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jadda, alt ordner seg for snille Teddyer! :sjarmor:

Nå ligger i allefall et nytt sett med erklæringer underskrevet, samt navneendring...i tilfellet!

Har ikke fått svar fra hverken prest eller menighet enda, men venter spent!

Ellers skal vi til Vennesla en tur i kveld for å få underskirft på forlovererklæringen av G´s forlover. Må vente til mandag med å få min forlovers, da jeg fikk beskjed om at hun hadde rømt til Tjøme i helgen pga. noe familetull og fjas...så da får jeg bare vente da! :wink:

Men mandag sendes det inn igjen, om ikke alt er i orden - sender uansett forlovererklæringene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk prøvingsattest sendt til vigsler, men han hadde ikke fått den da vi var til samtale hos ham for noen uker siden.

Nå har jeg sendt en mail med en del sånn 'siste liten spørsmål', og spurt om han har fått den - fikk plutselig litt sånn panikk, jeg!

Bestemte meg nettopp for å ringe og sjekke, men dessverre har de ikke telefontid i dag! Så da får jeg sikkert ikke svar på mailen i dag heller. :(

Ja, ja, ordner seg nok - men jeg ringer nok mandag morgen om jeg ikke har hørt noe i mellomtiden, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Søte, snille gode Teddy!!!

Det går bra!!!! Pust godt inn og ut - med magen.

Prøvingsattesten ordner seg uansett. Er jo som du sier bare å sende inn på nytt til mandag om de skulle ha blitt borte. Jeg sendte våre i dag og gifter meg jo før deg :wink:

Frisøren: En ting er at frisøren din har gått, men det må da gå ann for de andre der å sette opp en time??? :klø:

Kaketopp: Konditoren vår sa at de "hvite kaketoppene" ikke ble så pene på "vanlig marispanfarget" bryllupskake. Det er jo det vi skal ha. Hun hadde imidlertid veldig mange flott kaketopper der som vi plukket ut en i fra (heldigvis, for alt jeg har funnet i butikkene her i området er bare "Ræl" i mine øyne). Men jeg er enig med deg i den nye du hadde funnet. Jeg hadde også sett meg ut den, og hadde vel kjøpt den for lenge siden om det ikke var fordi den kostet 500,- :o

Men jeg så jo at det var andre her som hadde lyst på den kaketoppen, så du får nok solgt den alikevel :wink:

Her: Det høres ut som du trenger en riktig stor og god

MOOOOOOSEEEEKOOOOOS!!!! :kose::kose::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) ...moooooooooooooooooooooooooooooser tilbake! :klem:

Du har helt rett, Vigdis-vennen ! :wink:

Jeg opplevde forresten nettopp et pussig lite sammentreff, som nesten er for godt til å være sant. Jeg har jo to forlovere, men av praktiske årsaker og avstand, hadde jeg tenkt at forloveren som bor her i nærheten av meg kunne skrive under på forlovererklæringen, men som sagt så er hun utenbys til mandag...og jeg ble jo helt vill i fletta her i stad og skikkelig utålmodig - ville ha den underskriften NÅ, så jeg uansett kunne sendt nye papirer imorgen... Men nei da, og jeg hadde innfunnet meg fint med det, har jo heller ikke fått noe svar fra prest og menighet enda (og får vel ikke det før helgen er omme heller)!

Men så gikk jeg på butikken, og tittet i postkassen på vei inn - og der var det brev til meg! :wink: Og vet dere hva det inneholdt!?!?! Joooooo, der lå forlovererklæring fullt underskrevet fra min andre forlover i Oslo...som bare helt av seg selv hadde funnet ut at hun kanskje skulle sende meg en signert versjon! :-)

:hoppe::danse::hoppe:

Det var jo kjempekjekt nå da! Weee! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

...

Men så gikk jeg på butikken, og tittet i postkassen på vei inn - og der var det brev til meg! :wink: Og vet dere hva det inneholdt!?!?! Joooooo, der lå forlovererklæring fullt underskrevet fra min andre forlover i Oslo...som bare helt av seg selv hadde funnet ut at hun kanskje skulle sende meg en signert versjon! :-)

:hoppe::danse::hoppe:

Det var jo kjempekjekt nå da! Weee! :tommelsmil:

Det var jo helt utrolig :wink: Og HVA er oddsen for det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo helt utrolig :wink: Og HVA er oddsen for det? :ler:

Nei...det kan du si...og akkurat HVA oddsen er der, det aner jeg ikke...men sikkert noe som 1:1 000 000 eller noe! Og jeg skal bare bøyet meg i støvet... :ler:

Jøss - så morsomt! Ser du, det finnes små :gullengel: på denne jorden gitt!

Det gjør visst det, men det visste jeg jo egentlig da...for DU og Vigdis (m.fl) har jo allerede vært englene mine leeenge! :wink:

Men nå har jeg en til!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
:kyss::kyss::kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss::kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss::kyss: :kyss: :kyss::kyss: :kyss::kyss: :kyss: :kyss::kyss::kyss::kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss::kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss::kyss: :kyss: :kyss::kyss: :kyss::kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosete dagbok du hadde i dag  :ler:

Ja, koselig, ikke sant!? :ler:

Kan få et stykk kooos du også vettu! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

lesing til eksamen blir det ikke noe av... Stikk innom dagboka mi når du har tid, trenger noen meninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05

Tusen takk!!!

Men nå må jeg logge av. Ferdig på jobb nå (byttet vindu mellom KG og meglerprogrammet hele ettemiddagen jeg :oops: :ler: ).

Må løpe å handre bryllupsgave til noen som gifter seg neste helg + kjøpe ny toner til printeren min hjemme. Sebastian har fått nytt dataspill om ville dyr hvor han kan printe ut flotte fargebilder. Gjett hvem som brukte opp hen hel toner på 2 dager :o Forbud mot å printe fra i dag av ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei Toria! :vinke:

Fikk du ikke tak i frisøren din i dag? :-?

Takk for kosing i dagboken min, setter stor pris på det, vet du.

Vi to skal forresten ha samme fotograf også, så det ikke får nå. Skulle nesten tro at bryllupene våres var ett og samme bryllup :hoho:

Mooose :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig vi skal ha samme fotograf, C!!! :wink:

I dag fant jeg forresten en konvolutt fylt med swarowski-krystaller i postkassen, så nå kan jeg pynte sløret! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så flott at den forlovererklæringen plutselig dukket opp i posten - passe bra :)

Har du begynt å pynte sløret ditt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...