TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2281 Del Skrevet 4. mai 2005 LEKRE sko, Toria - VIRKELIG LEKRE! Jeg falt pladask for de... :hjerter2: Synd at jeg allerede har sko - og et bryllup om drøye to uker, ellers skulle jeg veldig, veldig gjerne hatt de skoene der. Har ikke sett dem før jeg - og jeg som trodde jeg hadde sett ALT av brudeutstyr nå! Du får spankulere rundt i de nye skoene dine du da - lurt å gå dem inn litt. Har holdt på med det med mine sko jeg også! God kveld! Ooops, så hilsenen din først nå jeg! :oops: Ja, de er veldig fine og satt godt på foten, ikke for høye og ikke for lave! :-) Venter bare spent for å se om de faktisk passer til kjolen... Jeg skal spankulere, sprade og alt som er jenter - og sambo kommer vel bare til å riste på hodet og le av meg kjenner jeg han rett, men jeg ler jo nær sagt av meg selv også. Uansett, det er klart skoene må gåes inn.....skal riktignok ikke slite de ut, Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. mai 2005 #2282 Del Skrevet 4. mai 2005 Rart altså.... Alle sammen tror vi at vi er SÅÅÅÅÅÅ lekkre med brudesko, slør og joggebukse når vi spankulerer rundt i stuene våre og titter i alle speil og alle overflater som gir noe som ligner på et speilbilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #2283 Del Skrevet 4. mai 2005 Vi ER da fiiiiine, Miori! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. mai 2005 #2284 Del Skrevet 4. mai 2005 Vi ER da fiiiiine, Miori! Ja, ikke sant... jeg var spesielt lekker i går... Alt for stor kjole, vinterblek ennå.... :evil: , sokker i skoene og fjonehår satt i en "dårlig stikk".. Men himmel...Så fin jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2285 Del Skrevet 4. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #2286 Del Skrevet 4. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 4. mai 2005 #2287 Del Skrevet 4. mai 2005 trippende rundt i stua' date=' med singlet, joggis og brudesko!!! [/quote'] Kjenner meg meget godt igjen i denne her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 4. mai 2005 #2288 Del Skrevet 4. mai 2005 :o Fine skoene!!! :o Grattis! De var rålekre. Jeg tripper rundt i mine sko også, har funnet ut at de er glatte under, lurer på om ikke skomakeren skal operere dem litt Grattis igjen, de var kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. mai 2005 #2289 Del Skrevet 4. mai 2005 Har fått det for meg at du er eBay-dronninga her... Tenkte å kjøpe sånne engangskameraer der jeg. Har du bestilt det? I tilfelle du hadde en leverandør å anbefale... Men du er vel opptatt med å sprade rundt i brudesko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2290 Del Skrevet 4. mai 2005 Har fått det for meg at du er eBay-dronninga her... Tenkte å kjøpe sånne engangskameraer der jeg. Har du bestilt det? I tilfelle du hadde en leverandør å anbefale... Men du er vel opptatt med å sprade rundt i brudesko? *s* SÅ ille er jeg ikke da... Men altså, har faktisk ikke kjøpt engangskameraer, så der stiller jeg med blanke ark, for en gangs skyld! Neida... Noen dronning vil jeg vel ikke akkurat kalle meg, har jo just begynt og er bare blitt bitt av basillen! *tjihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 4. mai 2005 #2291 Del Skrevet 4. mai 2005 Grattis med nye, superlekre sko Vickan! ... og grattis med kjole i posten Gleder meg masse til å høre om hvordan den er på osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 4. mai 2005 #2292 Del Skrevet 4. mai 2005 har jo just begynt og er bare blitt bitt av basillen! *tjihi* Yeah right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 4. mai 2005 #2293 Del Skrevet 4. mai 2005 PS: Toria må finne engangskamera. PS2: Toria må fortelle oss andre hvor vi får tak i fine engangskamera. PS3: På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 4. mai 2005 #2294 Del Skrevet 4. mai 2005 Du er bare utømmelig i kveld Brud2005! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. mai 2005 #2295 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe Måtte bare spørre.. Da får jeg bare prøve, håper det går smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2296 Del Skrevet 4. mai 2005 Grattis med nye, superlekre sko Vickan! ... og grattis med kjole i posten Gleder meg masse til å høre om hvordan den er på osv osv. Tnx, sweetie! Gleder meg veeeeeeeeeldig jeg også nå!!! Yeah right! Mente på eBay da... *ert ert* Skal aldri påstå noe annet...NerdeTeddy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2297 Del Skrevet 4. mai 2005 PS: Toria må finne engangskamera. PS2: Toria må fortelle oss andre hvor vi får tak i fine engangskamera. PS3: På forhånd tusen takk! Johooo! Ich habe keine anung!!! Og det er heeeelt sant!!! Så det så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2298 Del Skrevet 4. mai 2005 Du er bare utømmelig i kveld Brud2005! Ja, det er jo ikke måte på å hun rundt seg med edder og galle! Neeeeeeeeida! C...og Vigidis såklart! :blomst:opp: --- Lykke til forresten du lille.....du får være prøvekanin med de kameraene du da, og gi oss andre tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mai 2005 #2299 Del Skrevet 5. mai 2005 hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #2300 Del Skrevet 5. mai 2005 hei og hopp Din sopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå