TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2261 Del Skrevet 4. mai 2005 oi, glemte å ta med drikke :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #2262 Del Skrevet 4. mai 2005 Melodien er "Du grønne glitrende tre, goddag!" - og akkurat det er litt sånn og ... Må tenke litt på det, men viktigst er jo budskapet, sant!?? Men dere - fikk en telefon nå jeg. Min kjole er ferdig og sendes direkte fra syersken I DAG!!! Jubba jubba - fest!!! Jeg er med :blomst_opp: Håper du blir fornøyd!! Men du, teksten i salmen er jo så fin så jeg syns ikke det gjør noe at det er samme melodien som "Du grønne glitrende tre, goddag!". Da har du ihvertfall en salme alle kan melodien til, altså ingen unnskyldning for ikke å synge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2263 Del Skrevet 4. mai 2005 Juba juba Baluba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. mai 2005 #2264 Del Skrevet 4. mai 2005 PARTY PARTY!! :enig_animasjon: :blomst_opp: :D Jeg var i bryllup i danmark i november i fjor og da hadde de den 'julesangen'...først syns jeg det var litt rart, men da jeg så teksten var det egentlig veldig veldig hyggelig og romantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2265 Del Skrevet 4. mai 2005 til Heidi, BB, SMS og Izaria - herlige jentene!!! ...og dere andre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. mai 2005 #2266 Del Skrevet 4. mai 2005 til Heidi, BB, SMS og Izaria - herlige jentene!!! ...og dere andre da! og tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. mai 2005 #2267 Del Skrevet 4. mai 2005 Oooooooh! Kan jeg også være med på festen???? Pynta meg og greier også tok jeg selvfølgelig med masse drikke :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2268 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, heng dere på - for nå er det duket for superfest! Det ringte på døren, og der stod jammen meg postbudet med brudeskoene mine!!! :hoppe: Og de var suuuuuperfine, passet akkurat! Eneste er at de er ivory da, mens kjolen jo er diamond white - men jeg visste jo det, og tror faktisk ikke det utgjør store forskjellen... Så nå begynner moroa - Teddy trippende rundt i stua, med singlet, joggis og brudesko!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 4. mai 2005 #2269 Del Skrevet 4. mai 2005 Åååååh, de var knallfine!!! Så mye som skjer på en gang hos deg da! :D Tror nok ingen legger merke til fargen, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mai 2005 #2270 Del Skrevet 4. mai 2005 Flotte sko Toria! Ser for meg at du tripper rundt med de ja... Ser sikkert bra ut om du senere slenger føttene på bordet under tv-tittingen...med brudesko(og gjerne sokker)! Du må jo gå de inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. mai 2005 #2271 Del Skrevet 4. mai 2005 Så nå begynner moroa - Teddy trippende rundt i stua, med singlet, joggis og brudesko!!! du er akkurat som meg du....jeg prøver ut gifteringen og sløret en gang i mellom jeg også. Når jeg er alene og sambo ikke ser... Veldig fine sko forresten...hvor fant du de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. mai 2005 #2272 Del Skrevet 4. mai 2005 FIIIIIINNNNNEEEE SKO!!!! Kjolen min har kommet, og den er for stor..... STR 16.. Kan snøre den helt igjen kan man si.. Skal sjekke ut mulighetene for å sy den inn da:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #2273 Del Skrevet 4. mai 2005 LEKRE sko, Toria - VIRKELIG LEKRE! Jeg falt pladask for de... :hjerter2: Synd at jeg allerede har sko - og et bryllup om drøye to uker, ellers skulle jeg veldig, veldig gjerne hatt de skoene der. Har ikke sett dem før jeg - og jeg som trodde jeg hadde sett ALT av brudeutstyr nå! Du får spankulere rundt i de nye skoene dine du da - lurt å gå dem inn litt. Har holdt på med det med mine sko jeg også! God kveld! (Endret fordi jeg hadde fått inn en "sjeke tunge"-smiley i steden for "latter"-smileyen...passa ikke helt inn i sammenhengen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2274 Del Skrevet 4. mai 2005 Veldig fine sko forresten...hvor fant du de da? Gjett tre ganger!? Neida, skal ikke erte...men eBay såklart! *s* FIIIIIINNNNNEEEE SKO!!!! Kjolen min har kommet, og den er for stor..... STR 16.. Kan snøre den helt igjen kan man si.. Skal sjekke ut mulighetene for å sy den inn da:=) Men ellers da - synes du den var fin??? Det er helt klart lettere å sy kjolen inn enn ut, så hvis det ikke er noe særlig mer enn 5 - 7 cm du må sy den inn, så skulle det vel gå greit! Spent på å høre fortsettelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. mai 2005 #2275 Del Skrevet 4. mai 2005 Kjolen er perfekt den...!!!!!!!!!! Må nok syes inn mellom 6 og 8 cm.. Lurer bare på om det går pga korsettet som er i kjolen.. den må syes opp også, og jakken må syes en del på.... Men, det skal nok la seg ordne:=) Men du, kan ikke du sende meg en pm på dette med diademet.. Så avtaler vi pris, og når du sender det til meg. Sløret jeg har kan brukes, så jeg trenger ikke kjøpe ditt. ( Men gi meg gjerne en pris, for det jeg har er helt enkelt, uten strass:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2276 Del Skrevet 4. mai 2005 Så bra da! 6 - 8 centimeter bør jo gå greit... Er ikke så farlig når det er korsett, og det er jo egentlig finest når snøringen ikke blir for bred heller (selv om helt snurp heller ikke er bra) - det er jo i sidene de evt. syr inn antar jeg. Og legge opp burde IKKE være noe problem! Nei, du får holde meg oppdatert! Kan jeg ikke sende deg en PM når jeg mottar diademet selv, så vet jeg mer!?? Jeg har god dialog med floristen også nå, bare ikke heeelt bestemt meg for 1 av 2 buketter - men jeg tror nok det blir blomster i håret mitt ja... Så da vil jeg evt. ha 180,- for tiaraen, samme som jeg betaler selv, om det er greit. Men sender deg en PM når den er mottatt og prøvd! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. mai 2005 #2277 Del Skrevet 4. mai 2005 Send meg en PM du, og prisen er det ikke noe å si på.... Tror jeg bør sy inn kjolen min i august jeg... Sånn at alle eksamenskilo er på plass igjen, og grillpølsene har lagt igjen noen gram :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2278 Del Skrevet 4. mai 2005 Hihi, du er nå søt også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #2279 Del Skrevet 4. mai 2005 Fine sko Toria Du får sprade rundt med de mange kvelder slik at du får gått de inn litt. Men pass på så du ikke sliter de helt ut da tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 4. mai 2005 #2280 Del Skrevet 4. mai 2005 Grattis med sko snuppa, nå venter jeg bare i spenning på kjolen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå