TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2241 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja, det skal ikke så mye til før man føler seg mye freshere Så morro at du fikk litt tips til hårfisyren. Jeg er også litt usikker på hvordan jeg skal ha håret mitt. Skal jo ikke ha prøvetime før 1 uke før bryllupet så jeg får bare vente og se. Litt utålmodig Nei, det skal slett ikke så mye til fant jeg ut...og så gjør det så godt! :-) Og det er kjempekjekt å ha en god følelse ang. bryllupsfrisyren også, men hvem vet - kanskje ender jeg opp med noe helt annet...er jo av og til litt ambivalent, så... Men du - det er jo faktisk ikke lenge til du skal ha prøvetime heller! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. mai 2005 #2242 Del Skrevet 3. mai 2005 oj, diadem!! Spennende! Ble det de vi skulle ha, eller?? Hva ble prisen tilslutt? Takk for hjelpen forresten. Nå er jeg jo veldigspendt på hvordan kjolen din ser ut...syns det er veldig flott at du er litt prøvekanin altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2243 Del Skrevet 3. mai 2005 Prøvekanin du! Skal si deg jeg er spent jeg også...og om noen dager eller en ukes tid så vil vi kanskje vite! Spennende, spennende!!! Ble $20 stykket for the right one, og med frakt blir det $17 delt på to...så totalt $28.50 pr. stk. - hvilket ikke er mer enn 180,- kroner! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. mai 2005 #2244 Del Skrevet 3. mai 2005 så flott! 180,- er slettes ikke dårlig for et fint diadem!! Flink du har vært Teddy. Sender du meg en mail/pm med kontonummeret ditt? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2245 Del Skrevet 3. mai 2005 så flott! 180,- er slettes ikke dårlig for et fint diadem!! Flink du har vært Teddy. Sender du meg en mail/pm med kontonummeret ditt? Klem Den er grei vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 3. mai 2005 #2246 Del Skrevet 3. mai 2005 Bare innom med en liten Gratla med ny frisyre da! Kjekt med lirr fornying en gang i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 3. mai 2005 #2247 Del Skrevet 3. mai 2005 Så gøy med hår og diadem! :D Jeg var forresten i Oslo og lette etter korsettet "ditt" i dag, men fant det ikke noe sted... :sur: Vil prøve det... Du får ha en finfin kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 3. mai 2005 #2248 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei Bare inne og sniker og snoker litt jeg snuppelupp. Spennende med frisyrer da. Også er det jo moro om du legger ut none liker her på KG om hvordan du kan tenke deg å ha håret da. Alltid gøy med inspirasjon Har du forresten bilde av diademet du har bestilt? (Eller du har kanskje lagt det ut alt?? Orker dessverre ikke å oppdatere meg på hele 30 sider jeg :oops: ) Håper alt står bra til med deg. Ha en fortsatt finfin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. mai 2005 #2249 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg skulle forresten også klippe meg (bare tupper da) men der har jo vært lett med syke barn i ett sett Ser ut som en stor kjafs nå. Håper på neste mandag... Klipper bare det som er nødvendig for å ha mest mulig hår til bryllupet. Jeg hadde veldig tykt og flott hår før jeg fikk barn, men det ramlet av i store menger da jeg ammet (særlig minsten). Mamma fikk sjokk da jeg vist henne og sa at jeg måtte slutte å gre håret Det er blitt bedre enn det var nå, men jeg får nok aldri "manken mi" tilbake :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2250 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei Bare inne og sniker og snoker litt jeg snuppelupp. Spennende med frisyrer da. Også er det jo moro om du legger ut none liker her på KG om hvordan du kan tenke deg å ha håret da. Alltid gøy med inspirasjon Har du forresten bilde av diademet du har bestilt? (Eller du har kanskje lagt det ut alt?? Orker dessverre ikke å oppdatere meg på hele 30 sider jeg :oops: ) Håper alt står bra til med deg. Ha en fortsatt finfin kveld Hei Huldretuss! Koselig du er innom igjen! Skjønner veeeldig godt du ikke orker å oppdatere deg jeg...orker ikke bla igjennom dagboken min selv engang! Og slik ser altså diademet ut... Hadde noen hårlinker også, ikke så langt baki her, men skal se om jeg kan hente dem frem...*lete lete* Skal vi se, kunne tenke meg noe i likhet disse: Frisyre 1 - liker måten blomstene pynter opp, uten at det blir for mye...jeg går evt. for hengende bukett med hvite orkideer og små blå riddersporer Frisyre 2 - liker måten håret er satt opp på, pent og klassisk En mellomting blir det nok. For jeg tror jeg vil ha blomster i håret, i tillegg til slør festet under knuten, men vil gjerne at frisyren settes mer elegant opp enn den nr. 1, samtidig som jeg ikke vil at det skal være for stramt og strengt - det kler ikke meg. Og det fikk jeg bekreftet i dag, frisøren mente helt klart jeg burde ha noen lokker hendende litt ned, samt en lugg med "sving" eller hvordan jeg nå enn skal forklare det... Men lettere sagt kanskje, noe som denne. Frisøren mente helt klart dette vil kle meg og stå fint til kjolen som er stroppeløs. Siden jeg heller ikke ønsker så dominerende smykker, vil det veie litt opp for all den bare huden! Har tro på det selv, så nå skal det bare bli spennende med den prøvetimen jeg må se til få bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2251 Del Skrevet 3. mai 2005 Vigdis - da er vi to!!! Dvs. jeg har jo ingen unger, og aldri har jeg ammet. Men jeg hadde en gang en flott og herlig tykk manke, med myke bølger i. De forsvant da jeg klippet meg kort i 5. klasse på barneskolen! Og det har ergret meg siden. Men men... En får gjøre det beste ut av det, med de stakkars stråene som fremdeles karrer seg fast! Håper du får deg tid til litt hårforfriskning du også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. mai 2005 #2252 Del Skrevet 3. mai 2005 Enig! Men jeg har en mann som maser noe veldig etter å få maskinen nå. Han må jo lese hva de skriver etter Liverpooltriumfen i dag kan du vite... Dessuten er det vel på tide å hoppe i loppekassa nå. Sov godt vennen! MOOOOSEKOOOS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2253 Del Skrevet 3. mai 2005 Natti nattnatt! Jeg er forresten like ved å gi blaffen i hva jeg forbinder melodien med, og rett og slett gå for "Det er så yndig å følges ad" som en av to salmer... Teksten er jo så nydelig, og musikken igrunne bare lystig glad...men blir det for JUL!!?!?!?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #2254 Del Skrevet 4. mai 2005 Teksten i den salmen Toria er jo så fin så hvis den betyr mye for der syns jeg at dere kan ha den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #2255 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvilken melodi har den salmen igjen da...husker ikke det i farten, jeg... Diademet er veldig vakkert, kjempegøy å vente på at ting skal komme i posten. Jeg fikk billettene til fotballkampen i går jeg da (morgengave til min kjære) - gøy å få ting på plass. Måtte ta en liten hvit løgn da, når han spurte hva jeg hadde fått brev om...bare no' reklame, svarte jeg...Det er lov det, i disse dager, er det ikke? Ha en god dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2256 Del Skrevet 4. mai 2005 Melodien er "Du grønne glitrende tre, goddag!" - og akkurat det er litt sånn og ... Må tenke litt på det, men viktigst er jo budskapet, sant!?? Men dere - fikk en telefon nå jeg. Min kjole er ferdig og sendes direkte fra syersken I DAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. mai 2005 #2257 Del Skrevet 4. mai 2005 Men dere - fikk en telefon nå jeg. Min kjole er ferdig og sendes direkte fra syersken I DAG!!! GAAHHH!! :hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2258 Del Skrevet 4. mai 2005 GAAHHH!! :hoppe::hoppe: Wee! Det gjenstår jo å se hvordan den blir og passer på selvsagt - men skal vi ikke ta en fest!?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. mai 2005 #2259 Del Skrevet 4. mai 2005 Tar en fest jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. mai 2005 #2260 Del Skrevet 4. mai 2005 Tar en fest jeg oi, glemte å ta med drikke :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå