TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2201 Del Skrevet 2. mai 2005 God morgen flickor! Vil nå bare ønske dere alle ei herlig 2. mai i det jeg står på farten ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #2202 Del Skrevet 2. mai 2005 Det samme til deg, Toria! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. mai 2005 #2203 Del Skrevet 2. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #2204 Del Skrevet 2. mai 2005 Så gøy at svarene begynner å strømme inn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 2. mai 2005 #2205 Del Skrevet 2. mai 2005 Oioi har dere sendt ut innbydelsene alt??? er jeg litt treig jeg tru???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. mai 2005 #2206 Del Skrevet 2. mai 2005 Ser ut som om en hel gjeng av oss skal ha MS kjoler, like korsett og samme diadem.... Kan ikke forstå den kritikken her inne om at alle bruder er så like....Muhahah... Men blir jo ikke heeeeeelt like da! Er jo spesielle på hver vår måte.... Ha en flott 2. mai du også TeddyToria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. mai 2005 #2207 Del Skrevet 2. mai 2005 Men blir jo ikke heeeeeelt like da! Er jo spesielle på hver vår måte.... Ha en flott 2. mai du også TeddyToria! neida.. Heldigvis er ingen like:=) Bare artig å se at vi bruder velger mye likt:) Ha en fantastisk 2 mai... Nå er det snart tid for lite KG og masse eksamen for min del... Onsdag begynner det stresset:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2208 Del Skrevet 2. mai 2005 Uff, eksamen er noe herk! Slipper unna det denne våren jeg! :-) Meeeeen, jeg har en hovedoppgave hvor sensuren faller akkurat i disse dager og jeg er shitnervøs for hva det blir...samt at jeg har to innleveringer nå i mai - og så er jeg sååååå lei! Hmmm, kanskje revurdere det diademet!?? :klø: Neida! Men skal jeg være ærlig er jeg aller mest tent på tanken om å ha orkideer i håret, sammen med slør...så får vi se - da blir det i det minste én brud mindre med samme diadem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. mai 2005 #2209 Del Skrevet 2. mai 2005 Uff, eksamen er noe herk! Slipper unna det denne våren jeg! :-) Meeeeen, jeg har en hovedoppgave hvor sensuren faller akkurat i disse dager og jeg er shitnervøs for hva det blir...samt at jeg har to innleveringer nå i mai - og så er jeg sååååå lei! Hmmm, kanskje revurdere det diademet!?? :klø: Neida! Men skal jeg være ærlig er jeg aller mest tent på tanken om å ha orkideer i håret, sammen med slør...så får vi se - da blir det i det minste én brud mindre med samme diadem! Akkurat fått tilbake sensuren på oppgaven min jeg da.. Skuffa...!!!!!!!! For meg spiller det ingen rolle hvor mange som kommer til å bruke det diademet.... De skal jo ikke ha det på seg samtidig med meg allikevel:=) ( Regner ikke med at gjestene stiller opp med diademer...) Orkideer i håret blir sikkert fantastisk! Har tenkt på det selv.. Men vet ikke ennå, vi får se nærmere:) Lykke til med svar på oppgaven, og heldiggrisen som slipper eksamen nå:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2210 Del Skrevet 2. mai 2005 Uff, kjedelig å bli skuffet over karakter etc. Men så lenge man står, så er det i det minste ikke noe som man må ta om igjen med mindre man gjør det på eget initiativ! Akkurat med det diademet, så har det jo ingenting å si hvem og hvor mange som har brukt det eller ikke, for det blir jo ikke slitt på samme måte som så mye annet, bare man behandler det pent! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. mai 2005 #2211 Del Skrevet 2. mai 2005 Uff, kjedelig å bli skuffet over karakter etc. Men så lenge man står, så er det i det minste ikke noe som man må ta om igjen med mindre man gjør det på eget initiativ! Akkurat med det diademet, så har det jo ingenting å si hvem og hvor mange som har brukt det eller ikke, for det blir jo ikke slitt på samme måte som så mye annet, bare man behandler det pent! :-) Jeg var ikke i nærheten av å stryke, men skuffa for det... Du, slår til på sløret også!!! men vi gjør nærmere avtaler på pm:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mai 2005 #2212 Del Skrevet 2. mai 2005 hatt en fin dag? Er G borte igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2213 Del Skrevet 2. mai 2005 hatt en fin dag? Er G borte igjen? Joda, grei nok. Praksis = BLÆH, men ellers bra! Takks om spør! Gunnar jobber hjemme igjen faktisk, i sentrum - så nå har jeg han hos meg både dag og natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mai 2005 #2214 Del Skrevet 2. mai 2005 Så hyggelig da Teddy! Var litt urolig for deg...er ikke noe stas å være alene for lenge...godt å høre at han er hjemme og passer på deg igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2215 Del Skrevet 2. mai 2005 Så hyggelig da Teddy! Var litt urolig for deg...er ikke noe stas å være alene for lenge...godt å høre at han er hjemme og passer på deg igjen :-) Herlig! Mye kos, og litt krangel ( ) - hadde en helt pyyyyyyton dag på søndag, uten at jeg skal legge ut mer om det, men aller mest kooooooos! Ble nesten bortskjemt jeg , når han var borte, for da gjorde jeg som jeg ville, når jeg ville og hadde INGEN å ta hensyn hensyn til, andre enn meg selv! Men så er det akkurat det da, at det er så godt å faktisk ha en å passe på, ta hensyn til og bry seg om!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. mai 2005 #2216 Del Skrevet 2. mai 2005 Alltid godt å ha mannen hjemme:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2217 Del Skrevet 2. mai 2005 Og DER kom jammen meg en tante og onkel :-x til gitt...eller, jeg vil vel ikke driste meg til å kalle krypet for onkel, for det er han nemlig IKKE - og var selvsagt én av de jeg gjerne kunne vært foruten på denne dagen...men, men...sånn ser det ikke ut til å bli, så da får jeg bare "blunde" og late som ingenting! Nemlig! JA 29 NEI Ingen IKKE SVART 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mai 2005 #2218 Del Skrevet 2. mai 2005 JA 29 NEI Ingen IKKE SVART 41 hos oss er det fem (5)...vent litt teddy...det er helt sikkert noen som finner ut at de ikke kan eller gidder... ...neida....(kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2219 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er heeeelt okay - jeg må jo le av meg selv også! Men det er jo typisk da, at enten så kommer alle, eller så melder noen av de man aller helst vil dele dagen med avbud...mens de du gjerne kan være foruten kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. mai 2005 #2220 Del Skrevet 2. mai 2005 Ha en flott kveld Toriamor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå