Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #2101 Del Skrevet 27. april 2005 ja, herregud vic...er det virkelig mulig? Stakkars mennesker...en jeg jobbet med en gang hadde vært i utlandet og handlet med seg håndkrem hjem...han bruker vanligvis ikke håndrem men siden kremen så fint het 'f***ekrem' måtte han jo ha den. Navnet på flasken stod klart og tydelig og denne kremen stod bak kassa, så alle kunne se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. april 2005 #2102 Del Skrevet 28. april 2005 Les mer om håpløse navn i dagboken til Izaria - la akkurat inn en knakende god en' date=' og sann! Historie altså, synes jeg selv da - at den er knakende god! [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. april 2005 #2103 Del Skrevet 28. april 2005 Sambo var ute å skiftet dekk på arbeidsbilen igår og jeg benyttet meg anledningen til å nettopp ha laptopen på fanget mens vi satt å chattet her og på msn... ble tatt på fersken da han liker ikke at jeg har den på fanget..... Men det er jo sant; tror vi er en smule KGholic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2104 Del Skrevet 28. april 2005 *s* Vi gærneheiene av noen bruder altså! Sambo liker heller ikke at jeg har den på fange, for vi har viften under - og han mener den går fort nok varm av alle bruken om ikke jeg skal koooose med den også! Har funnet en god mellomting jeg da, halvdelen på bordet, og tastaturet hvilende på fanget! Uff, nei - navn og språk går ikke alltid så godt sammen... Men vi får mye gøy! Nå skal jeg snart ringe til frisøren, om ikke hun har ringt meg før kl. 12! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2105 Del Skrevet 28. april 2005 Forresten, vi er veldig nære ringvalg nå...har tenkt veldig på disse (ringene øverst til høyre - de største) etter prøving på lørdag... Skal undersøke om de kan skaffes evt. med hvitt gull på hver side, og selvsagt uten sten. Vil heller få satt inn en sten til 1 årsdagen vår, eller noe slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #2106 Del Skrevet 28. april 2005 Så stilige ringar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. april 2005 #2107 Del Skrevet 28. april 2005 Spennende med ringvalg da. De var veldig fine de dere har sett på Hvordan går det med frisøren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. april 2005 #2108 Del Skrevet 28. april 2005 har du fått tak i frisøren? Fiine ringer forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2109 Del Skrevet 28. april 2005 Jaaaaaaa! Hurra! :enig_animasjon: Frisøren hadde tid til å "ta meg" , så nå er det bestilt til kl. 09.00 på den store dagen! Skal avtale litt nærmere for prøvetime, men det blir nok allerede i mai, pga. ferie hele juli, og veeeldig mye å gjøre både i juni og august. Blir spennende da, mulig jeg skal dit allerede rundt 5. mai! Og så har jeg sendt forespørsel på priser ++ ang. ringene - så venter jo veldig spent på svar der da. Forresten, det var SINNSYKT store prisforskjeller på bukett fra ulike florsiter altså! :o Ble helt paff jeg, for et sted skulle de ha 1 500,- for buketten, mens noen andre steder skulle de ha alt fra 2 500,- og oppover. Og når det kom til brudepikebukettene, så trodde jeg ikke de lå på mer enn 250,-/stk., men et sted skulle de faktisk ha over 700,-!!! :hår: Det er jo helt, helt vanvittig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 28. april 2005 #2110 Del Skrevet 28. april 2005 Hei Så fine ringene var!!! Og så kjekt å ha frisøren i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 28. april 2005 #2111 Del Skrevet 28. april 2005 Så bra at det ordnet seg med frisøren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. april 2005 #2112 Del Skrevet 28. april 2005 Kjempe fine ringer... valgets kval Vi gikk fra butikk til butikk og fant flere alternativer og må si at det er gangske vanskelig å finne ringen jeg skal bruke resten av livet Ah... spennende med prøvetime allerede, må få detaljer etterpå da Er også ute å høre pris på bukett.. store variasjoner men undrer på om jeg ikke skal lage brudepikebuketten selv om jeg får tid da eller kanskje la noen andre kreative sjeler å ta seg av det hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. april 2005 #2113 Del Skrevet 28. april 2005 vet ikke om du har nevnt det (har i så fall ikke fått det med meg), men hvilken frisør er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2114 Del Skrevet 28. april 2005 M&M Creative heter salongen. Ligger i Nils Juelsgt. rett ved Nissen! Så det er ikke akkurat lange veien til kirken heller! :-) Helt topp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. april 2005 #2115 Del Skrevet 28. april 2005 så greit da! Kjørte forbi kirken din da jeg var hjemme og tenkte på deg. Sa høyt til mamma som satt ved sien av meg ' så det er der Vic skal gifte seg'....mamma så bare rart på meg og sa 'Hø?' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. april 2005 Forfatter #2116 Del Skrevet 28. april 2005 så greit da! Kjørte forbi kirken din da jeg var hjemme og tenkte på deg. Sa høyt til mamma som satt ved sien av meg ' så det er der Vic skal gifte seg'....mamma så bare rart på meg og sa 'Hø?' Synes jeg ser det! Men koselig at du tenkte på meg. Åhhh, kirken min! *hihi* Gleder meg så utrolig for oss begge jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #2117 Del Skrevet 28. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. april 2005 #2118 Del Skrevet 28. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #2119 Del Skrevet 28. april 2005 Så flott at det er i boks med frisøren. Blir jo en tidlig prøvetime da men det gjør jo ingen ting Håper du blir fornøyd. Fine de ringene dere nå vurderer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 28. april 2005 #2120 Del Skrevet 28. april 2005 Og i dag gikk jeg forbi kirken din! Den ba meg hilse så mye - den gledet seg veldig til å ha deg gående oppover midtgangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå