Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Enig med de andre her, ville nok gått for juniorsuiten.

Den så veldig koselig ut :hjerte:

ditto :enig_animasjon:

Og synes hudpleiepris hørtes veldig greit ut jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da blir det antakelig både huspleie med rens, prøvetime og brudepynting på Grand også! :wink:

Skal reservere dagen og stikke innom nesten gang jeg er i Oslo for samtale...

Ellers sendte jeg mail til Grand igjen, for å reservere en juniorsuite. Vi bestemte oss egentlig veldig fort nå. Var jo i en slik suite for ikke så lenge siden, for å se - og de er kjempekoselige! Så da har vi spurt om å få en suite med balkong nokså høyt oppe - for å få litt utsikt, samt seeeeen utsjekk!

Tenk, så herlig å bare kunne nyte en god frokost, og så bare ligge å dra seg og kose som små turtelduer der da...:hjerter:

*gleder seg*

Venter bare spent på bekreftelse jeg nå, om at rom er reservert i Herr og Fru S.V.´s navn! :hjerte::sjarmor::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Ja' date=' da blir det antakelig både huspleie med rens,... [/quote']

:hoho::tunge1:

Kunne ikke dy meg :wink:

Men det hørtes vanvittig koselig ut å våkne opp i juniorsuiten på Grand som mann og kone :sjarmor:

Vi har også fått et flott rom med balkong ut mot sjøen. Gleder meg masse til å våkne opp med min ektemann der ja!

Men NÅ MÅ jeg legge meg.

Natta! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har sittet å tittet litt i dagboka di nå. Er blitt en del sider! Men kom over den bilen dere skal ha og den er jo bare helt utrolig tøff da! Morro med noe litt annet!

Hvor har dere fått tak i den da? Kjenner noen som eier den, eller leier?

Ha en fortsatt fin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Ja - ang. den bilen ja! Må bare fortelle at det er Drømmebilen til søstera mi, så jeg måtte fortelle at jeg hadde lest et sted at noen skulle bruke den til bryllupskjøring, og hun tente skikkelig på ideen - ville at vi skulle gjøre det samme sånn at hun kunne få mulighet til å sitte i en sånn! :ler:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig!

For å svare dere begge, så kan dere gå inn på www.h1.no - og linke dere videre fra Hummerutleie på menyen til venstre, og velge bryllupskjøring. Da kommer det opp bilder og div. info!

Gleder oss veldig til å kjøre i den altså, må si det. Dette er jo drømmebilen til G da, og jeg skal fint innrømme at også jeg synes den er tøff. Det blir i det minste litt spesielt og originalt! :-)

Fikk bekreftelse fra Grand Hotell i dag også, så nå har vi klart 1 stk. juniorsuite for bryllupsnatten!

:hoppe:

Inkluderer forkost, badekåper, sen utsjekk, jordbær og champagne, samt fri bruk av sauna, spa og gym!

Gleder meg vilt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så bra at bryllupssuiten er boks :)

Fri bruk at gym'en ja ..... tenker nok dere tar en liten treningsøkt i løpet av oppholdet men kanskje ikke der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at bryllupssuiten er boks :)

Fri bruk at gym'en ja ..... tenker nok dere tar en liten treningsøkt i løpet av oppholdet men kanskje ikke der :ler:

HVA er det du kommer her og antyder!?!?!?! :fy:

:ler::tunge1::ler::tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg blir GAAAAAAAAL!

Hvorfor må den salmen med en av de mest treffende tekstene for vår del preges av melodien til "Du grønne, glitrende tre, goddag" !!!?!?!?!???? :o

Det IRRITERER meg! Det er altfor julete våre øyne!!! :evil:

Vi er nemlig på jakt etter salmer med tekster som ikke nødvendigvis preges av så mye "takk, o allmektige Gud" mm, for det passer ikke oss!

"Å leva, det er å elska" er jo en nydelig salme, men om enn kanskje altfor vanlig!?? Nja, vi får se... Vi holder i det minste en stor knapp på "Til kjærleik Gud oss skapte"...så får vi se med resten...

Noen gode forslag? Vil ikke ha sanger med svensk tekst, og heller ikke "Kjærlighet er lysets kilde" eller "Kjærlighet fra Gud" - da disse ble sunget i bryllupet som var i mars.

*tenke tenke tenke*

:klø: :sjenert::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poster den her og jeg

med 95-99% sikkerhet ja.. det eneste som kan komme i veien er at det evt ikke er ledig da eller at vi ikke får ferie..(dette er vel tviltsomt.. ikke mange som har ferie da..så da burde vi få)

altså 8 seo 2006

blir moro å se hvordan det blir.

Hvordan går det med planleggingen da?

bare litt over 4 mnd igjen nå.. (dersom jeg ikke regner helt feil da,,)

Du får ha en fin kvedl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er helt enig med deg Toria. Vi ønsker også salmer som det ikke er så alt for mye GUD i.

Den enese jeg har bestemt meg helt for er No livnar det i lundar. Men siden dere gifter dere i august så passer kanskje ikke den så godt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg Toria. Vi ønsker også salmer som det ikke er så alt for mye GUD i.

Den enese jeg har bestemt meg helt for er No livnar det i lundar. Men siden dere gifter dere i august så passer kanskje ikke den så godt???

:tommelsmil:

Nei, det er noe med det altså... Jeg må liksom gifte meg i kirken, det er det som føles mest rett, men jeg er ikke utøvende kristen i så utstrakt grad at det blir naturlig med å mye Gud og himmelske fader liksom. Det er OSS det skal handle om! :wink:

No livnar det i lundar er jo bare en nyyydelig salme/melodi og tekst, men jeg synes kanskje heller ikke at den passer helt i august! Men tusen takk for innspillet!!!

Nå har jeg forresten vunnet og betalt begge de to søte brudepikekjolene. Hele herligheten kostet meg (eller svigermor da) igrunnen "ingenting" - så der gjorde jeg et kupp...så sant kjolene kan brukes! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...