Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Kjolene er jo bare dødsfine begge to, men som sagt så liker jeg den du har bestilt best av de to. Du har vært sinnsykt flink til å slanke deg, oh du store mentor! Det viser at det er håp for meg og, skal nok greie å kvitte meg med en god del før bryllupet jeg og.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du vat at når man slanker seg så er puppene det første som går. Mine venninner trodde jeg hadde tatt silikon, men fant fort ut at det ikke var tilfelle :wink: .

Forresten er kjolen super med ULLSOKKER :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vel ingen grunn til å ikke være ærlig!!!

Må bare nevne at jeg er skikkelig imponert over slankekuren din. Det var en helt annen kropp i den brudekjolen sammenlignet med de bildene du har lagt ut av deg selv i slankedagboken din. Der så jeg jo også kjolen bakfra og den er kjempefin altså!!!! :)

...mente det ikke slik altså... :-? Ville bare frem til at jeg tåler å høre det hvis det skulle være helt feil, og håper folk tør å si det i tilfellet også - for det er kjedelig å bomme totalt, og ingen tør påpeke det! :wink: Skjønner!?!?

Takk for komplimentet! :oops: Er egentlig ikke så flink til å ta imot komplimenter, blir fort litt flau og sånn jeg...ehh :oops: ...men setter jo veldig stor pris på det da! :-)

Nei, jeg skal ikke legge skjul på at det har vært et haraball til tider, og noen ganger skulle man mest ønske man bare kunne forsvinne i et sort hull. Så ler man, så griner man og så tror man at man aldri skal få det til, mens man i neste svig stråler av lykke!!! Skulle tro man var gravid eller bare hadde sinnsyke personlighetsforstyrreser til tider... :ler: Men, poenget er - man kan hvis man virkelig vil...ALLE kan! Og jeg er kjempestolt over det jeg har klart å prestere til nå! Det som er igjen er jo bare "pynt"! :ler:

Wow!

Helt ærlig altså! Begge kjolene var kjempefine, og nå tenker jeg du føler at slankekuren var verdt det - den sitter kjempefint!

Jeg har jo en greie for stroppeløse kjoler, da, så Demetrios-kjolen er kanskje min favoritt, men det er bare såvidt. Blir spennende å høre hva du bestemmer deg for!

Blir kjempespennende!!!

I´ll let you know, så snart jeg vet selv! :oops:

Ser at jeg har gått glipp av masse på din side i dag (har desverre vært veldig hektisk på jobb i dag/kveld, så jeg har ikke hatt tid til å følge med her!)

GRATULERER MED KJOLEN DIN!!!!!!

Min favoritt er den du fikk i posten i dag! Synes de var veldig fine begge to, men likte best "din" som ikke er stroppløs.

Spennende fortsettelse følger.... (regner jeg med )

Er enig med dere! Kjoler med stropper el. annet er det som taler mest til meg... Men så er det dette med at man bør prøve seg også på det som man liksom tror at man ikke vil kle - eller som ikke er det man har tenkt! Og i og med at kjolene er så like, så vil jeg prøve begge og velge den som hjertet velger!!! :-)

Holder jo en knapp på "originalen" enn så lenge da...

For ein fin kjole!!!!!! Du kledde den utruleg godt!!!

Tusen takk! :wink:

Hei vennen!

Kjolene er jo bare dødsfine begge to, men som sagt så liker jeg den du har bestilt best av de to. Du har vært sinnsykt flink til å slanke deg, oh du store mentor! Det viser at det er håp for meg og, skal nok greie å kvitte meg med en god del før bryllupet jeg og.

Takk, vennen!!! :rosaengel:

Er sikker på at du kommer til å bli sååååå flott selv, du har jo veldig god tid enda, og det er aldri for sent!!!

Er forelsket jeg - både i kjolen og "mannen" min! :hjerte:

:klem:

Du vat at når man slanker seg så er puppene det første som går. Mine venninner trodde jeg hadde tatt silikon, men fant fort ut at det ikke var tilfelle .

Forresten er kjolen super med ULLSOKKER :ler:

:hoho:

Jo, jeg vet jo det... Men jeg hadde mer enn nok å ta av, for å si det sånn...det har jeg enda. Heller mer mot å ha for store enn noe annet! :o Men det er klart de er blitt mindre, jeg hadde bare ikke trodd at ei som er mye mindre enn meg ellers, hadde hatt så mye større! :wink:

Og de ullsokkene!!! :hoho:

Vet du, synes det var lekkert jeg!!! Er nesten så jeg vurderer å droppe ut penskoene!!! :ler::ler::ler:

---

Og, Aelwyn! All ære til deg for at du hjalp meg med å i det hele tatt finne kjolen! :rosaengel:

Nå stikker jeg for en stund igjen... Skal kjøre til Oslo nå, for å feire bursdagen min! :wink: Tastes!

Klemmer til alle fra Toria-mor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
[

Nå stikker jeg for en stund igjen... Skal kjøre til Oslo nå, for å feire bursdagen min!  :wink:  Tastes!

Klemmer til alle fra Toria-mor! :klem:

Når er det du har bursdag , Toria? :forvirra: ¨

God tur til Oslo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello Toria. :)

Har ikke hatt tid til å oppdatere meg helt enda, men har sett på begge kjolene du har lagt ut. De var jo nyydelige begge to, den du hadde på deg satt jo bare som et skudd (bare til å legge den litt inn). :Nikke:

Kjempefint å få se. Nå skal jeg få oppdatert meg litt etter å ha hatt to travle dager,

tastes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Moouahhh!!!

Nå er jeg irri pirri dritt lei!!! :roll:

Kjørte fra Kr.sand ti på halv tre i dag...først NÅ er jeg i Oslo! :o :o :o

Skjedde en skikkelig stygg front mot front ulykke i Bamble, og vi stod fast i over 2,5 timer!!! Hadde vi ikke hatt den stoppen på McDonalds, kunne vi vært i Oslo for lenge siden...men på den annen side, det kunne like gjerne vært vi som hadde kollidert og gått ut av historien... :-(

Det er så ekkelt når slikt skjer!!! Vi kom jo rett etterpå, og det var bare et kaos - skikkelig fælt! Den ene bilen var bare grapsa, og jah... :-?

En skal bare være glad for at en lever, for all del. Men nå er jeg sååååå klar for sengen. Spyr bare jeg tenker på biler og køer! :-x

Enda en takk til alle som titter innom meg og mitt! :wink:

Ja, jeg vet...det er fredag, men: Natta!

Nattakos :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Om 30 minutter har du bursdag

:hoppe::hoppe::hoppe:

:klem:

Og du tomias - klart jeg ser lysere på livet. Jeg var bare så fed-up i stad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag:

Gratulerer med 24-årsdagen Victoria! Håper du får en super-duper dag!

Jeg sier vi tar en bursdagsfest!

:klem::hoppe::perebrus: :blomst_opp: :danse::plystre::gratulerer::smoke::kghjerte::heiajente: :enig_animasjon: :hoppe::danse::klappe::sikle: :blomst_opp: :hoppe::blomst::transe: :blomst_opp: :klappe::briller::sminkedokke::kyss::ler: :enig_animasjon: :hoppe::vinke: :ekstra kul: :transe::blomst::danse::klappe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring' date=' jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du!

Er så greit atte! :wink:

Så moro da, at han er kommet så langt...håper han vinner!!!

...

Hmmm, å fylle 24...føler ingen forskjell fra i går til idag, det er i allefall helt sikkert! :ler:

Nå skal jeg gå MAD på Ikea!!! *hihi*

Tomias - jeg må bare se an litt. Ikea først, og så vet jeg ikke hva opphavet har av planer... Tastes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...