Gå til innhold

Til dere menn! Dame med bein i nesa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg har datet sier de ønsker seg en dame med bein i nesa..så mitt spørsmål til dere menn er,hva legger dere i å være en jente/kvinne med bein i nesa? Er det at dere ønsker at hun tar initiativet eller at hun bare vet hva hun vil..eller andre ting? bare nysgjerrig☺️

Anonymkode: dec81...edd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjerne noen som både tar initiativ og som vet hva hun vil ;) Gjerne en som ikke søker oppmerksomhet og bekreftelse hele tiden og er sjalu.

Endret av LoneWolf
  • Liker 3
Skrevet

Bein i nesa... Tja. Jeg ville mye heller lett etter noen som er kul og ålreit, selv om det kanskje går ut på mange av de samme kvalitetene. 

AnonymBruker
Skrevet

At hun kan ta litt initiativ er en fin ting. "Bein i nesa" kan tolkes til så mangt, dessverre er min erfaring at det gjerne brukes som beskrivelse av seg selv når det heller dreier seg om tendenser til mobbing. 

Anonymkode: e43bc...120

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

? Høres rart ut. De fleste menn vil ha feminine kvinner som ikke nødvendigvis er så selvstendige, men bare selvstendig nok til at de ikke plager mannen med å trenge han.

Anonymkode: e207d...251

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt en dame som faktisk har bein i nesa beskrive seg selv som "dame med bein i nesa". Har inntrykk av at de som beskriver seg selv på den måten stort sett er damer med en seriøs penismisunnelse, som gjør alt de kan for å bli sånn som menn, men i stedet ender opp med å bli bedritne annenrangs-menn. Når jeg tenker "dame med bein i nesa" tenker jeg heller "dame som tør å være dame". 

Anonymkode: 433e4...e58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Høres rart ut. De fleste menn vil ha feminine kvinner som ikke nødvendigvis er så selvstendige, men bare selvstendig nok til at de ikke plager mannen med å trenge han.

Herlighet, man kan da være både feminin og selvstendig. 

Anonymkode: c2d99...09e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan da fint være både feminin og ha bein i nesa! Har selv hørt at jeg har det, og det har utelukkende vært veldig positivt.

Anonymkode: 5882f...a56

• Liker 3
Skrevet

Ikke hørt at det er en utbredt preferanse jeg heller. Har inntrykket av at de som beskriver seg selv på den måten ofte er de samme som beskriver seg selv som "sterke kvinner", altså kvinner som slettes ikke fremstår særlig sterke eller sikre, men som overkompenserer eller fremstår aggressive. 

Skal jeg beskrive en kvinne som fremstår sterk tenker jeg gjerne en trygg, rolig og feminin kvinne som ikke føler behovet for å "manne" seg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...