AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg har denne platetoppen fra IKEA: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80303932/ I går begynte den å pipe, uten at jeg kan forstå hvorfor. Den har gjort det en gang tidligere også, men da tror jeg det var fordi ovnen som er under var veldig, veldig varm og at platetoppen reagerte på det. Det jeg gjorde var å slå av sikringen. Da jeg slo den på igjen var pipingen borte. I går hadde jeg brukt platetoppen til å koke noe vann, slått av plata, og plutselig begynte pipingen. Nå har det ikke hjulpet å slå av sikringen, og når jeg slår på sikringen nå vil ikke platetoppen reagerer. Jeg får altså ikke slått den på, og pipingen fortsetter.... Er det noen her som har vært borte i det samme, eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg har forresten lest bruksanvisningen, men ikke funnet noe hjelp der... Anonymkode: c8194...bfa
Batteri Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Den piper når plata er våt. Du må tørke og tørke til det er HELT tørt. Selv om du tror det er helt tørt, tørk enda litt til. Den toppen er supersensitiv. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Eller har du komfyrvakt? Da trykker du bare på den engang Anonymkode: 30e9d...63f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå