AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #21 Skrevet 23. april 2017 Rett opp i og/å feilene dine, så synes jeg det var en fin melding. Kan hende det er for sent siden det er 2 mnd siden, mulig han har gått videre. Anonymkode: 667d1...fd5
SemperFi Skrevet 23. april 2017 #22 Skrevet 23. april 2017 Du har mistet kontakten. Så hva har du å tape?
Gjest blabla- Skrevet 23. april 2017 #23 Skrevet 23. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: det endte med at jeg ble litt fornærmet og ikke svarte på en mld han sendte fordi jeg mente han burde prioritere meg når vi begge først har fri å ikke har sett hverandre på kjempe lenge. Anonymkode: f0a14...22d Hvordan kunne han vite at du tenkte dette? Mannfolk er enkle sjeler, de vet ikke hva du tenker. Vær tydelig!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #24 Skrevet 24. april 2017 6 timer siden, blabla- skrev: Hvordan kunne han vite at du tenkte dette? Mannfolk er enkle sjeler, de vet ikke hva du tenker. Vær tydelig! Det skjønner jeg nå..angrer sikkelig på at jeg ikke bare tok det opp med han,men der og da tenkte jeg at jeg kan på en måte ikke legge meg oppi hvordan han prioriterer tiden sin,siden vi enda ikke var kjærester,men ser den at jeg burde forklart han at jeg forventer at han prioriterer meg hvis vi skal fortsette å treffe hverandre. Anonymkode: f0a14...22d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #25 Skrevet 24. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Rett opp i og/å feilene dine, så synes jeg det var en fin melding. Kan hende det er for sent siden det er 2 mnd siden, mulig han har gått videre. Anonymkode: 667d1...fd5 Han er fortsatt singel,han har nettopp ordner seg tinderprofil igjen,men ja..kan være han ikke ønsker å gjenoppta kontakten med meg. Anonymkode: f0a14...22d
LoneWolf Skrevet 24. april 2017 #26 Skrevet 24. april 2017 6 timer siden, blabla- skrev: Hvordan kunne han vite at du tenkte dette? Mannfolk er enkle sjeler, de vet ikke hva du tenker. Vær tydelig! I så fall tror jeg de fleste av oss er enkle sjeler, for de færreste kan se inn i hodet på folk for å finne ut av hva de tenker 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er fortsatt singel,han har nettopp ordner seg tinderprofil igjen,men ja..kan være han ikke ønsker å gjenoppta kontakten med meg. Anonymkode: f0a14...22d Ja, kanskje det. Men kanskje ikke? Det vil du aldri vite dersom du ikke faktisk bare tøffer deg litt opp og sender en melding, hva har du å tape på det? Ja, kanskje du får et nei, men da kan du i det minste komme deg videre fremfor å nå sitte fast på å tenke på han støtt og stadig. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #27 Skrevet 25. april 2017 Er fortsatt så i tvil på om jeg skal ta kontakt! Vurder om jeg bare skal vente til den dagen jeg evt tilfeldigvis møter på han en dag. frykten for å bli avvist er visst større enn jeg trodde desverre. Anonymkode: f0a14...22d
RockyRose Skrevet 25. april 2017 #28 Skrevet 25. april 2017 På 23.4.2017 den 15.57, AnonymBruker skrev: Tenkte å skrive noe sånt som dette: men litt redd for å virke desperat.. hva hadde dere gjort hvis dere hadde fått en slik melding? Hei! Ville bare si at jeg har tenkt masse på deg..vet ikke helt hva som skjedde mellom oss,men jeg valgte å trekke meg unna for det virket som du kanskje distanserte deg litt og du prioriterte meg ikke føltes det ut som😔 Burde egentlig bare tatt det opp med deg med engang å snakket med deg,men jeg var redd og alt for stolt til å sette meg selv i en sårbar situasjon. mulig vi har misforstått hverandre å hvis det er tilfellet så håper jeg vi kan prate sammen. Hvis ikke du ønsker det så e det greit det å da ønsker jeg deg lykke til videre,ville ihvertfall bare ikke ha det usagt☺️ Anonymkode: f0a14...22d Ville droppa å skrive "om du ikkje vil er det heilt greitt...". For meg verka det usikkert og rart, og om han ikkje vil er det sjølvsagt innforstått at det er heilt greitt! Ville også prøvd å formulert meg litt kortare så det ikkje blir ein mms han må lese første gong de snakkar att. Berre skriv noko enkelt som "Hei Korleis går det med deg? Veit ikkje heilt kva som hendte mellom oss sist, men eg ville berre fortelje deg at eg har tenkt mykje på deg, og vil gjerne møtast for ein kaffi ein dag!"
brownbrown Skrevet 25. april 2017 #29 Skrevet 25. april 2017 (endret) På 4/23/2017 den 14.31, AnonymBruker skrev: Lang historie kort..Jeg deitet en fyr i flere mnd og vi fant sikkelig tonen. Han har flere ganger sagt han er glad i meg og vi har hatt mange fine deiter. etter en periode med mye sykdom og i etterkant mye med jobben,døde kontakten litt ut da vi ikke hadde møttes på en stund..begge hadde mye på hver vår kant. det endte med at jeg ble litt fornærmet og ikke svarte på en mld han sendte fordi jeg mente han burde prioritere meg når vi begge først har fri å ikke har sett hverandre på kjempe lenge. Etter det har vi ikke snakker sammen. Dette er et par mnd siden og jeg har innsett at vi mest sannsynlig har misforstått hverandre og alt dette kunne kanskje hvert unngått hadde vi bare kommunisert istede for å anta hva den andre føler eller tenker. så spørsmålet er..burde jeg prøve å sende han en mld og si at jeg har lyst til å treffe han og prate hvis han er interessert i det? Eller hadde han tatt kontakt med meg for lenge siden hvis han fortsatt var interessert ? Jeg er veldig redd for å gjøre meg sårbar og sette meg i en situasjon der jeg kan bli avvist. Aner ikke om han er interessert i meg lenger. Anonymkode: f0a14...22d seriøst ?? men angående spm ditt, ta kontakt, ikke vær så jevla prippen og ungå å ta kontakt bare fordi du er dame. damer som er overlegne er så sinnsykt turnoff. han blir sikkert glad når han hører fra deg Endret 25. april 2017 av brownbrown
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #30 Skrevet 25. april 2017 Hmmm....Han høres jo ikke så veldig interessert ut, for å være helt helt ærlig. Anonymkode: ff116...364 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #31 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, brownbrown skrev: seriøst ?? men angående spm ditt, ta kontakt, ikke vær så jevla prippen og ungå å ta kontakt bare fordi du er dame. damer som er overlegne er så sinnsykt turnoff. han blir sikkert glad når han hører fra deg Heheh!! I know..men som sagt er det ikke hele historien,var jo ikke bare den ene gangen..men dette er en som sliter med å si nei til noe som helst og jeg mener at når du deiter noen så må man prioritere hverandre i en hektisk hverdag der begge er i full jobb og har barn. jeg er ikke prippen bare så det er sagt..grunnen til det er rett å slett frykten for å bli avvist. Anonymkode: f0a14...22d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #32 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hmmm....Han høres jo ikke så veldig interessert ut, for å være helt helt ærlig. Anonymkode: ff116...364 Mulig han ikke er det heller..veldig vanskelig å vite hva han tenker. Men han har sagt flere ganger at han er blitt veldig glad i meg og virket som han følte det samme som meg. Anonymkode: f0a14...22d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #33 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heheh!! I know..men som sagt er det ikke hele historien,var jo ikke bare den ene gangen..men dette er en som sliter med å si nei til noe som helst og jeg mener at når du deiter noen så må man prioritere hverandre i en hektisk hverdag der begge er i full jobb og har barn. jeg er ikke prippen bare så det er sagt..grunnen til det er rett å slett frykten for å bli avvist. Anonymkode: f0a14...22d Du kan ikke deite eller ha et forhold hvis du bare er redd for å bli avvist. Alle sammen må våge det når vi deiter eller er i et forhold, selv om det ikke er kult. Så det er ikke noe argument for å ikke gjøre det når du faktisk tenker som du tenker. Anonymkode: b2b3d...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #34 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig han ikke er det heller..veldig vanskelig å vite hva han tenker. Men han har sagt flere ganger at han er blitt veldig glad i meg og virket som han følte det samme som meg. Anonymkode: f0a14...22d Da tar du kontakt. Inviter på en kaffe Anonymkode: b2b3d...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #35 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig han ikke er det heller..veldig vanskelig å vite hva han tenker. Men han har sagt flere ganger at han er blitt veldig glad i meg og virket som han følte det samme som meg. Anonymkode: f0a14...22d Veldig vanskelig for oss, også. "Hei! Håper du har det bra! Har tenkt på deg i det siste. Har du lyst til å møtes en dag?" og SEND. Anonymkode: 38a6d...198 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #36 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig vanskelig for oss, også. "Hei! Håper du har det bra! Har tenkt på deg i det siste. Har du lyst til å møtes en dag?" og SEND. Anonymkode: 38a6d...198 PS: I alle fall ikke send meldingen du la ut her. Anonymkode: 38a6d...198 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #37 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: PS: I alle fall ikke send meldingen du la ut her. Anonymkode: 38a6d...198 Enig. Gjør det enklere og laid back. Anonymkode: b2b3d...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #38 Skrevet 1. mai 2017 Hva endte du opp med TS?? Anonymkode: cc6fb...7d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå