Gå til innhold

Burde jeg sende han en melding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort..Jeg deitet en fyr i flere mnd og vi fant sikkelig tonen. Han har flere ganger sagt han er glad i meg og vi har hatt mange fine deiter.

etter en periode med mye sykdom og i etterkant mye med jobben,døde kontakten litt ut da vi ikke hadde møttes på en stund..begge hadde mye på hver vår kant. 

det endte med at jeg ble litt fornærmet og ikke svarte på en mld han sendte fordi jeg mente han burde prioritere meg når vi begge først har fri å ikke har sett hverandre på kjempe lenge. 

Etter det har vi ikke snakker sammen. 

Dette er et par mnd siden og jeg har innsett at vi mest sannsynlig har misforstått hverandre og alt dette kunne kanskje hvert unngått hadde vi bare kommunisert istede for å anta hva den andre føler eller tenker.

så spørsmålet er..burde jeg prøve å sende han en mld og si at jeg har lyst til å treffe han og prate hvis han er interessert i det?

Eller hadde han tatt kontakt med meg for lenge siden hvis han fortsatt var interessert ?

Jeg er veldig redd for å gjøre meg sårbar og sette meg i en situasjon der jeg kan bli avvist. Aner ikke om han er interessert i meg lenger.

Anonymkode: f0a14...22d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 691f9...1d4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 8cd25...f70

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke gjør det er sjansen stor for at du kommer til å fiksere og tenke på dette lenger enn nødvendig. Om det blir negativt svar er det i alle fall et svar og det enklere å gå videre. 

Anonymkode: 691f9...1d4

• Liker 9
Skrevet

Send melding, du. Hvordan skal du ellers finne ut hvor landet ligger og alt sånt?

• Liker 9
Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Ikke for å være kjip med deg, men om jeg var denne fyren hadde jeg skygget banen med mindre den meldinga var jævlig bra. Å kutte kontakt med noen også gjennoppta den etter en lang stund synes jeg personlig er et uforutsigbart og dermed lite attraktivt karaktertrekk. Spesielt om du forsøker å late som ingenting med ei banal melding som "hei! Skjer da" eller "lenge siden sist, hvordan går det".. - da  ville jeg spekulert i om du tok kontakt nå fordi du kjedet deg, eller om du kuttet kontakt i utgangspunktet fordi du møtte noen andre den gangen, og det skar seg, så nå kom du tilbake til meg.. - Skal du ta kontakt vil jeg derfor anbefale at du er åpen og skriver nøyaktig det du har gjort her... forklar hva som skjedde og hvorfor du ikke svarte, og vær tydelig på at du aksepterer at han faktisk kanskje har gått videre, men synes han var så flott en fyr at du ønsker å ta opp kontakten om han vil.. noe sånt.. :) 

Endret av noe tilfeldig
AnonymBruker
Skrevet

Nei, gå videre. Det er bedre å ikke angre på det man ikke har gjort enn å angre på det man har gjort.

Anonymkode: 6eea8...161

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gå videre. Det er bedre å ikke angre på det man ikke har gjort enn å angre på det man har gjort.

Noen vil hevde det motsatte.

Anonymkode: a0cdb...ecb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sendt en melding, uten tvil.

Anonymkode: 0571e...af8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen vil hevde det motsatte.

Anonymkode: a0cdb...ecb

Det er bedre å angre på det man ikke har gjort enn å ikke angre på det man har gjort?

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å skrive noe sånt som dette:

men litt redd for å virke desperat..

hva hadde dere gjort hvis dere hadde fått en slik melding? 

Hei!

Ville bare si at jeg har tenkt masse på deg..vet ikke helt hva som skjedde mellom oss,men jeg valgte å trekke meg unna for det virket som du kanskje distanserte deg litt og du prioriterte meg ikke føltes det ut som😔 Burde egentlig bare tatt det opp med deg med engang å snakket med deg,men jeg var redd og alt for stolt til å sette meg selv i en sårbar situasjon. 
mulig vi har misforstått hverandre å hvis det er tilfellet så håper jeg vi kan prate sammen. 
Hvis ikke du ønsker det så e det greit det å da ønsker jeg deg lykke til videre,ville ihvertfall bare ikke ha det usagt☺️

• Liker 4
Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Ville bare si at jeg har tenkt masse på deg..vet ikke helt hva som skjedde mellom oss,men jeg valgte å trekke meg unna for det virket som du kanskje distanserte deg litt og du prioriterte meg ikke føltes det ut som😔 Burde egentlig bare tatt det opp med deg med engang å snakket med deg,men jeg var redd og alt for stolt til å sette meg selv i en sårbar situasjon. 
mulig vi har misforstått hverandre å hvis det er tilfellet så håper jeg vi kan prate sammen. 
Hvis ikke du ønsker det så e det greit det å da ønsker jeg deg lykke til videre,ville ihvertfall bare ikke ha det usagt☺️

Neineinei. Ikke send dette. Du dumper alt ansvar på han. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ville kanskje ha skrevet noe á jeg opplevde det som om at du distanserte deg. Prøv å ikke sette deg selv i offerrollen. Ellers synes jeg det høres ut som en veldig fin melding. :)

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet

Hei!

Det holder med " Hei! Hvordan går det?" i første omgang ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Neineinei. Ikke send dette. Du dumper alt ansvar på han. 

Skjønner..da må jeg nok omformulere😉 Takk for innspill! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville kanskje ha skrevet noe á jeg opplevde det som om at du distanserte deg. Prøv å ikke sette deg selv i offerrollen. Ellers synes jeg det høres ut som en veldig fin melding. :)

Hadde ikke tenkt på det som en offerrolle,men ser nå at det kan virke slik..takk for innspill☺️

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Froning skrev:

Det holder med " Hei! Hvordan går det?" i første omgang ;) 

Blir ikke det litt rart? Er det ikke greit å komme med en forklaring på hvorfor jeg ikke har tatt noe kontakt med han i det hele tatt de siste mnd? 

• Liker 2
Gjest Froning
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir ikke det litt rart? Er det ikke greit å komme med en forklaring på hvorfor jeg ikke har tatt noe kontakt med han i det hele tatt de siste mnd? 

Nei da..

Hvis det faller seg naturlig etterhvert så kan du fyre løs med forklaringen din..

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg synes dette er en bra melding. Føler ikke du legger ansvaret på ham. Du tar din del av skylden. Jeg er gutt selv og hadde nok satt pris på en sånn melding (nesten) uavhengig av hva følelsene mine for avsenderen var.

Anonymkode: afc8c...a52

Skrevet

Hater folk som bare plutselig ghoster andre, det er så råttent gjort. 

Det minste du skylder han er at du tar kontakt og beklager deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...