Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp kjøpt vårt første hus! Men så kom jeg på at vi ikke har noe særlig interiør, som f.eks tepper, lamper og pynt osv. Har dere noen tips til hvor jeg kan finne litt billigere ting? De første årene må vi bruke mest penger på oppussing, så hadde jo vært litt fint å ha det koselig irundt oss fordi:)

Anonymkode: ccb8b...bba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:nori:

Skrevet

Fretex

Kirkens Bymisjon

Erikshjelpen

Loppemarked

Finn.no

Mye på finn gis bort gratis, spesielt om du er villig til å kjøre litt for det.
Her om dagen kjøpte jeg bokhyllesett som ville kostet meg over 4500 kr på ikea til bare 500 fra noen på Nøtterøy. Lånte kassebilen til faren min og kjørte ut og hentet det. (Altså, mannen min kjørte, jeg har ikke førekort).

AnonymBruker
Skrevet

Vi har innredet hele hus med Finn "Gis Bort", bortsett fra senger og bademøbler da vi pusset opp badet. Møbler vi hentet, men ikke likte, solgte vi videre med fortjeneste. 

Anonymkode: 2a8da...21d

Skrevet

Som emmelise skriver, finn kan nog funka fint. loppmarknader är ju bra, iallafall om man gillar lite annorlunda saker, där finner man ju allt tokigt. Europris är ju också bra. Finns massor när det kommer till att handla smart/billigt, miljövänligt. 

AnonymBruker
Skrevet

Europris- miljøvennlig?? Årets dårligste vits. 

Reklamerer du eller?

Anonymkode: 043a7...139

Skrevet

Det er nesten ikke grenser for hva du/dere kan kjøpe billig eller få gratis på finn.no eller lokale FB-grupper! Loppemarkeder, Fretex og brukthandler generelt er også steder hvor det er mulig å gjøre små kupp. Det tar selvfølgelig lenger tid og er mer arbeid enn å tasse innom nærmeste IKEA/Bohus/Skeidar, men resultatet blir mer personlig, dere sparer masse penger og det er langt mer miljøvennlig. Det eneste jeg ikke kjøper brukt er madrasser og stoppede møbler i stoff. I det hele tatt ting som ikke kan vaskes skikkelig før jeg tar det i bruk. Husk å se muligheter fremfor begrensninger og det er mye som kan bli fint med et malingsstrøk og satt sammen med de riktige tingene.

H&M Home har faktisk en del morsomt og tidsriktig nips og "stash" til en billig penge og de bytter utvalget ofte slik at man ikke ender opp med noe alle har.

Her er et eksempel på hvordan en interiørarkitekt har innredet en leilighet for 10.000 kroner: http://www.vg.no/annonsorinnhold/schibsted/artikler/futurereport/

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Finnes mye fint på finn dersom dere vil ha brukt. https://utdinterior.no har over 24.000 interiørartikler samlet fra mange forskjellige nettbutikker så der finner du nok det meste ☺️

Anonymkode: 1b0db...924

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...