Gå til innhold

Jeg tror jeg er "transgender"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg føler meg som kvinne selv om jeg ble født mann. Men jeg lurer på hva sjansen egentlig er til å se ut som en naturlig kvinne, om man begynner å ta hormoner? :( For jeg synes ikke så mange av de som er transgender ser ut som de er født kvinne. Og jeg tar heller selvmord enn å begynne å ta hormoner osv hvis jeg uansett ikke kommer til å se ut som en ekte kvinne. Til og med de som har tatt masse plastisk kirurgi synes jeg har enkelte mannlige trekk, gigi gorgeous for eksempel..

Anonymkode: 1b463...d37

Videoannonse
Annonse
Gjest BlandaDrops
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg føler meg som kvinne selv om jeg ble født mann. Men jeg lurer på hva sjansen egentlig er til å se ut som en naturlig kvinne, om man begynner å ta hormoner? :( For jeg synes ikke så mange av de som er transgender ser ut som de er født kvinne. Og jeg tar heller selvmord enn å begynne å ta hormoner osv hvis jeg uansett ikke kommer til å se ut som en ekte kvinne. Til og med de som har tatt masse plastisk kirurgi synes jeg har enkelte mannlige trekk, gigi gorgeous for eksempel..

Tenk nøye igjennom dette her før du gjør noe drastisk som du kan komme til å angre på.

Enig med deg i at veldig mange ser skikkelig ut som menn med pupper og sminke og det er vel ikke målet formoder jeg. Gå gjerne til psykolog også, ikke fordi du er "gal" på noen som helst måte, men fordi det er veldig viktig å få snakket med noen som kan hjelpe deg med å forstå om du vil bytte kjønn av de rette eller gale grunnene.

Lykke til :)

Skrevet

Vet ikke hvor gammel du er, men jeg tror at man må begynne tidlig på hormoner om man vil unngå de maskuline trekkene :/

Tror ikke at du slipper unna uten noen operasjoner, dessverre. Men jeg er ingen ekspert på feltet. Håper du finner noen som har gått gjennom dette selv som kanskje har litt mer peiling på dette enn oss andre på dette forumet :) 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes også kvinner som er født kvinner som har maskuline trekk og menn som er født menn med feminine trekk.  Det kommer nok litt an på utgangspunktet ditt.  Har du veldig maskuline trekk er vel sjansen stor for at du ikke vil se ut som den mest feminine kvinnen.  Men det er det indre som teller, føler du at du er kvinne så er det som teller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...