Gjest Leah27 Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Vil dere si dette er hengepupper, eller det er jo det, men hvor mye liksom Spør fordi jeg vurderer silikon evt løft. Har liksom mistet litt "luft" etter at jeg fikk barn -er 27år Har ingen problemer med å legge ut et sånn bilde, så ingen kommentarer om det takk!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Nei synes ikke det er hengepupper. Anonymkode: ec43e...77d
Gjest Elseby13 Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 Helt vanlige pupper. Ikke ødelegg dem med løft eller silikon.
Jerry Lee Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 5 minutter siden, Elseby13 skrev: Helt vanlige pupper. Ikke ødelegg dem med løft eller silikon. Enig. De ser bra ut. - Vent 15 år før du vurderer silikon eller løft igjen, TS.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 Det er da helt vanlige pupper. Jeg klarer iallefall ikke å se hvor disse henger Anonymkode: ddb3c...47f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #7 Skrevet 22. april 2017 30 minutter siden, petterm skrev: De er vel helt normale. Bortsett fra at det vokser blomster på dem. Det er ikke normalt. Anonymkode: 6ef91...791 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #8 Skrevet 22. april 2017 De henger jo litt, men det betyr ikke at det ikke er normalt eller stygt. Hvis du har penger til det og lyst, så kan du vel ta et løft. Anonymkode: 53808...be6
Sykkelkopp Skrevet 22. april 2017 #9 Skrevet 22. april 2017 Ble småkåt så du trenger ikke å fikse noe
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #10 Skrevet 22. april 2017 Kjempefine pupper! La de være Hilsen jente27 Anonymkode: c45df...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #11 Skrevet 22. april 2017 Begynner å lure hva folk tror i dagens samfunn egentlig. Tror folk helt seriøst at medium store bryster skal stå rett ut fra kragebeina eller? Alle kvinner med medium store bryster som ikke er operert har litt heng og det er ikke stygt, men naturlig. Å operere noe naturlig og fint vil bidra til at det naturlige blir unaturlig og da vil bare flere og flere operere seg. Jeg vil i alle fall ikke bidra til en sånn kultur. Anonymkode: cc813...c46 2
Sykkelkopp Skrevet 22. april 2017 #12 Skrevet 22. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynner å lure hva folk tror i dagens samfunn egentlig. Tror folk helt seriøst at medium store bryster skal stå rett ut fra kragebeina eller? Alle kvinner med medium store bryster som ikke er operert har litt heng og det er ikke stygt, men naturlig. Å operere noe naturlig og fint vil bidra til at det naturlige blir unaturlig og da vil bare flere og flere operere seg. Jeg vil i alle fall ikke bidra til en sånn kultur. Anonymkode: cc813...c46 Enig, hvor kommer disse ideene ifra egentlig? Det kommer ikke fra menn. Menn elsker pupper i alle størrelser, spesielt medium store naturlige bryst
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #13 Skrevet 22. april 2017 3 timer siden, Leah27 skrev: Vil dere si dette er hengepupper, eller det er jo det, men hvor mye liksom Spør fordi jeg vurderer silikon evt løft. Har liksom mistet litt "luft" etter at jeg fikk barn -er 27år Har ingen problemer med å legge ut et sånn bilde, så ingen kommentarer om det takk! Dropp å tenke på å gjøre noe med disse her. Alt på dette bildet er jo pent; du har pene hender, pen midje og en nett kropp. Og pene bryster. All grunn til å være strålende fornøyd! Jeg ser ganske lik ut og hadde aldri vurdert operasjon nei. Anonymkode: 0499b...bbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå