Gjest Busty Skrevet 21. desember 2004 #1 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå har jeg tenkt til å gå ned i vekt og i tillegg stramme opp. Skal ikke ned mer enn 4-5 kilo, men skal stramme opp hele kroppen så mye som mulig. Tar imot alle forslag med takk, både kosthold, trening og alternative behandlinger. (Forslag til oppstramming av hud?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2004 #2 Del Skrevet 21. desember 2004 Svømming og/eller jogging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 21. desember 2004 #3 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har ikke lagt merke til at jogging hjelper på oppstramming av hud men...Vil gjerne høre forslag om akkurat det jeg også!! Oppstammende lotion er bull shit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 22. desember 2004 #4 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har ikke lagt merke til at jogging hjelper på oppstramming av hud men...Vil gjerne høre forslag om akkurat det jeg også!! Oppstammende lotion er bull shit... Oh Yeah...oppstrammende lotion Nei man må nok trene. Men jeg har hørt at jogging er veldig bra for magen. Er visst det beste mot "bollemage". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 22. desember 2004 #5 Del Skrevet 22. desember 2004 Styrke/vekt trening gir raske flotte resultater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #6 Del Skrevet 22. desember 2004 Enig med Penelene, om du driver styrke/vekt trening ved siden av kondisjonstrening blir du raskt fastere i fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #7 Del Skrevet 22. desember 2004 Yes! Styrektrening - gjerne vekter i sal (kalles gjerne Body pump, eller Body Work på sentrene) er kjempebra! Du merker kjapt fremgang og du ser forskjell etter ikke altfor lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 22. desember 2004 #8 Del Skrevet 22. desember 2004 Jepp, body-pump er utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 22. desember 2004 #9 Del Skrevet 22. desember 2004 Oh Yeah...oppstrammende lotion Nei man må nok trene. Men jeg har hørt at jogging er veldig bra for magen. Er visst det beste mot "bollemage". Jaha? Det kan godt hende. Jeg jogger tre-fire ganger i uka, men hadde ikke bollemage i utgangspunktet, så jeg veit ikke. Jeg trener 4 ganger i uka fast, men merker ikke noe til det på huden min (på rumpa... :oops: ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2004 #10 Del Skrevet 22. desember 2004 I siste utgaven av Se & Hør var det et intervju med Kari Simonsen som hadde drevet med oppstrammende trening og tatt av flere kilo på 8 eller 10 uker. Nå husker jeg ikke hva "metoden" het men det var også oppgitt en web-adresse i artikkelen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 22. desember 2004 #11 Del Skrevet 22. desember 2004 Styrketrening er nok veien å gå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 22. desember 2004 #12 Del Skrevet 22. desember 2004 I siste utgaven av Se & Hør var det et intervju med Kari Simonsen som hadde drevet med oppstrammende trening og tatt av flere kilo på 8 eller 10 uker. Nå husker jeg ikke hva "metoden" het men det var også oppgitt en web-adresse i artikkelen..... Hun trener Pilates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 23. desember 2004 #13 Del Skrevet 23. desember 2004 pilates trening hjelper bra mot oppstramming, jeg merket det bra etter noen ukers trening!!! Men så var jeg ikke overvektig da jeg begynte heller da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2004 #14 Del Skrevet 23. desember 2004 Vekttrening i kombinasjon med utholdenhetstrening og et sunt kosthold er det eneste som 100% sikkert vil hjelpe, og virke oppstrammende. Hokus pokus funker (dessverre) ikke :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå