AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Hei! Var hos tannlegen og trakk ut to visdomstenner (oppe og nede) i går. Det gikk veldig greit og har hatt lite vondt i ettertid. MEN iløpet av natten har det samlet seg en stor klump med levret blod i hullet oppe som er i veien når jeg skal spise. Regner med jeg begynder å blø hvis jeg pirker den bort.. Andre som har opplevd dette? Hva skal jeg gjøre med det? Hele opplevelsen kostet foresten nesten 6000, der 2500 ble trukket fra som "trygderefusjon" 😰 Anonymkode: 76b1d...be8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Det bør vel være i ro. Ble det lagt noe inni hullet? En slik veke(?) Jeg har fjernet et par visdomstenner, men kunne ikke spise på en uke, da jeg ikke klarte å åpne kjeven noe særlig (suppe gjennom sugerør funket da). Anonymkode: a84f9...bad
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bør vel være i ro. Ble det lagt noe inni hullet? En slik veke(?) Jeg har fjernet et par visdomstenner, men kunne ikke spise på en uke, da jeg ikke klarte å åpne kjeven noe særlig (suppe gjennom sugerør funket da). Anonymkode: a84f9...bad Nei ble ikke lagt inn noe i såret.. Såvidt jeg vet hvertfall 😅 Oppe ble tannen bare trukket ut, men nede ble det sydd et par sting. Anonymkode: 76b1d...be8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 Tygge på den siden du har trukket tann på? Nei, det kunne ikke jeg på flere dager etter at visdomstennene forlot meg. La det være til kroppen ordner opp selv.spis på andre siden av munnen og spis myk mat. Anonymkode: d4e76...9c8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 Jeg trakk alle fire samtidig og betalte selv for det hos en spesialist i Tyskland (ca 2000kr). Kunne ikke spise på en uke heller. Ingen slike komplikasjoner som TS dog. Anonymkode: 08870...e5e
Gjest Nori Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 Tråden er ryddet for innlegg som identifiserer helsepersonell. Nori, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå