AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Jeg er litt lubben eller korpulent, litt pappakropp ++. Er det noen damer eller jenter som ikke bryr seg om det, eller faktisk liker det? Anonymkode: 9c623...26c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Her spør jeg om et enkelt spørsmål, å null respons! Her slenger mannfolk av seg komplimenter til usikre damer, men så fort en mann spør, null føkkings respons! Takk🍻 Anonymkode: 9c623...26c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt lubben eller korpulent, litt pappakropp ++. Er det noen damer eller jenter som ikke bryr seg om det, eller faktisk liker det? Anonymkode: 9c623...26c Det er dessverre ikke mulig å forstå hva du mener. Det som er "litt lubben" for deg kan bety noe helt annen for en annen. Legg inn et bilde av noen som ser omtrent ut som deg i grad av lubbenhet, så tenker jeg du får svar Anonymkode: 7721f...458
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 Bitter? Dette er kvinneguiden ikke manneguiden. Anonymkode: 630ca...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 Jeg støtter forslaget om å legge ut et bilde. Umulig å si hvordan du ser ut utifra det du skriver. Men så er en mammakropp en kropp som har gått gravid og født et barn, eventuelt også ammet. Det er ikke en mann som er blitt far. Bare for å ha det sagt. En far som blir lubben og korpulent, er enkelt en mann som lar seg selv forfalle av ulike grunner. Kanskje pga familieliv. Depresjon. Latskap. Tidspress. OSV. Beklager å måtte si det. Anonymkode: 7acf3...3d5 1
Gjest Cyrus Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 Det kommer jo helt an på hva man liker. Personlig synes jeg det er mye sjarm i en gammel rusten Lada. Men man prøvekjører ikke en bil som er klar for skroten.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #7 Skrevet 22. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her spør jeg om et enkelt spørsmål, å null respons! Her slenger mannfolk av seg komplimenter til usikre damer, men så fort en mann spør, null føkkings respons! Takk🍻 Anonymkode: 9c623...26c Helt greit at folk har spist seg mett i en periode og blitt litt tjukke, så lenge de ikke har tenkt å bruke resten av livet på å bare bli enda tjukkere og ikke vil gjøre noe annet en å spise og spise og spise, for det er kjedelig. Anonymkode: 79bdc...aa5
Gjest BlandaDrops Skrevet 22. april 2017 #8 Skrevet 22. april 2017 Hvorfor gjør du ikke bare noe med det istedenfor å søke trøst og destruktiv støtte av oss her inne? La oss snu på det, ville du knulla ei med BMI på 30+ hvis du kunne velge blant flere andre partnere? Personlig og dette er jo høyst subjektivt så krever jeg av at den jeg er sammen med er like flink til å ta vare på figuren sin som jeg er. Gidder ikke velge overvektig når jeg kan velge og vrake.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #9 Skrevet 22. april 2017 Menn i alle former har damer. Jeg synes de 2 første i linken er ok, men sistemann er feit. Grensen går når magen står for mye ut. http://www.dn.se/livsstil/pappakroppen-det-nya-idealet/ Anonymkode: ecf9f...53d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 Liker begge 3 kroppene her. K22 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn i alle former har damer. Jeg synes de 2 første i linken er ok, men sistemann er feit. Grensen går når magen står for mye ut. http://www.dn.se/livsstil/pappakroppen-det-nya-idealet/ Anonymkode: ecf9f...53d Anonymkode: 76951...a58
EvaLena Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 Jeg er slank selv, men gjør ikke meg noe om en mann har flere kilo for mye. De må klare å bevege seg selv osv, men ellers ser jeg mer på personlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Her spør jeg om et enkelt spørsmål, å null respons! Her slenger mannfolk av seg komplimenter til usikre damer, men så fort en mann spør, null føkkings respons! Takk🍻 Anonymkode: 9c623...26c Gjør de? Jeg ser mye hets fra menn om kvinner. Når du er så bitter som du er fortjener du ikke noe respons. Anonymkode: e2d42...1e9
brownbrown Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 bare å komme seg på trening tjukke utrente mennesker ustråler latskap og negative holdninger. ikke attraktivt i det hele tatt. noen form for aktivitet burde du gjøre for å holde deg vertfall noenlunde slank
Wiggins Skrevet 23. april 2017 #14 Skrevet 23. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn i alle former har damer. Jeg synes de 2 første i linken er ok, men sistemann er feit. Grensen går når magen står for mye ut. http://www.dn.se/livsstil/pappakroppen-det-nya-idealet/ Anonymkode: ecf9f...53d De to første står, tredjemann sitter. Dermed blir hud og underhudsfett pressa mer sammen, og han ser mer valkete ut enn de to andre. Jeg vil tippe at han ville vært ganske lik de to andre hvis han sto oppreist. 1
Mr. Kilmister Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 På 22.4.2017 den 20.21, AnonymBruker skrev: Jeg støtter forslaget om å legge ut et bilde. Umulig å si hvordan du ser ut utifra det du skriver. Men så er en mammakropp en kropp som har gått gravid og født et barn, eventuelt også ammet. Det er ikke en mann som er blitt far. Bare for å ha det sagt. En far som blir lubben og korpulent, er enkelt en mann som lar seg selv forfalle av ulike grunner. Kanskje pga familieliv. Depresjon. Latskap. Tidspress. OSV. Beklager å måtte si det. Anonymkode: 7acf3...3d5 Du har et snevert syn på mannen må jeg si, du virker uviten... det er sånn som deg som gjør unge usikre.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #16 Skrevet 24. april 2017 Hvis du faktisk er pappa er det digg Anonymkode: 66128...bea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå