Gå til innhold

Forelsket i et mc medlem... (1% klubb)

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er tre år gammel. 

Anonymkode: a00fe...f73

Tråden må jo bare være så gammel som den vil.... di siste kommentarene er jo nye

Anonymkode: 34a8b...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden må jo bare være så gammel som den vil.... di siste kommentarene er jo nye

Det første du må lære deg, er å skrive. Det er ingenting som heter "di siste kommentarene". Finnes mange kurs du kan ta mens du kjeder deg i HA-skuret.

Anonymkode: 47db1...b4c

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første du må lære deg, er å skrive. Det er ingenting som heter "di siste kommentarene". Finnes mange kurs du kan ta mens du kjeder deg i HA-skuret.

Herregud så smålig ......

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så dømmende og forutinntatte folk her her! 

Jeg har aldri tatt i en motorsykkel engang, men har helt tilfeldig kommet i prat med 1% medlemmer. Jeg kan med hånden på hjertet si at de, uten unntak, er noen av de mest åpne, lite selvfølgelig og rause mennene jeg har møtt!

Ja, mange av dem ser litt farlige ut/har et litt sånn image, men det tar ikke så lang tid å skrape den overflaten. De er uansett ikke farlige for kvinner..ærlig talt.

Anonymkode: a6435...971

Med all mulig respekt, men du aner ikke hva du snakker om. Å ha "kommet i prat med noen" gir deg absolutt ingen innsikt i hva de gjør når de ikke kommer i prat med deg. Og ikke farlige for kvinner...? Ærlig talt er riktig uttrykk, ja.

Prøv å snakk med avhopperne derfra, med eksene deres, med barna deres, med de russiske tenåringsjentene de importerer... Kanskje du ville måttet spise i deg noen av kommentarene dine. 

Men vent litt, det går jo ikke, for enten er de fortsatt under klubbens makt og kan ikke si noe uten å risikere livet eller de har skiftet navn og lever på hemmelig adresse. Kanskje du skulle prøve å ta en prat med noen krisesenteransatte istedenfor? De har noen historier å fortelle de også... 

Anonymkode: 4be76...576

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menneskehandel  og narko trafikk faktisk...hva sterke ord å komme med... kriminell organisasjon... hmmmm tror noen må sjekke fakta.... høyesterett i norge har ikke bare en gang men to gang fastslått at man ikke kan kalle foreksempel HA som er en 1% klubb, for en kriminell organisasjon .... 

Det hindrer ikke at de er det. 

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, Sol72 skrev:

Herregud så smålig ......

Litt må du tåle når du er hardcore en-prosenter.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med all mulig respekt, men du aner ikke hva du snakker om. Å ha "kommet i prat med noen" gir deg absolutt ingen innsikt i hva de gjør når de ikke kommer i prat med deg. Og ikke farlige for kvinner...? Ærlig talt er riktig uttrykk, ja.

Prøv å snakk med avhopperne derfra, med eksene deres, med barna deres, med de russiske tenåringsjentene de importerer... Kanskje du ville måttet spise i deg noen av kommentarene dine. 

Men vent litt, det går jo ikke, for enten er de fortsatt under klubbens makt og kan ikke si noe uten å risikere livet eller de har skiftet navn og lever på hemmelig adresse. Kanskje du skulle prøve å ta en prat med noen krisesenteransatte istedenfor? De har noen historier å fortelle de også... 

Tror du blander MC-klubbene med østeuropeisk mafia. 
Jeg kjenner en røys med 1%. 
Veldig mange jobber offshore, en del er håndverkere, heismontører, lastebilsjåfører, kokker...ingen av dem driver profesjonelt med menneskehandel og narko, når skal de få tid til det, etter jobb og mc-interessen og barna er lagt? 

Anonymkode: 9d3c3...35a

Skrevet

Hvis du vil være sammen med en som støtter organisert kriminalitet, så vær så god!!! 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 940de...139

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange jobber offshore, en del er håndverkere, heismontører, lastebilsjåfører, kokker...ingen av dem driver profesjonelt med menneskehandel og narko, når skal de få tid til det, etter jobb og mc-interessen og barna er lagt? 

Du er jammen meg naiv 😂😂😂 Selv om de aller fleste har vanlige jobber tjener klubben penger på organisert kriminalitet. De som er medlemmer betaler en medlemsavgift, m.a.o. støtter de de på det viset organisert kriminalitet. Mange av disse klubbene har avdelinger i Norge. HA, Gipsy Joker, Outlaw, Hog, Bandidos ++++

• Liker 2
Skrevet

Se SOA så vet du omtrent hvordan det blir

Anonymkode: 38365...d0d

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se SOA så vet du omtrent hvordan det blir

Anonymkode: 38365...d0d

Der har du feilen. Man kan overhodet ikke sammenligne det norske 1% miljøet med de utenlandske! Her i landet er majoriteten familiefedre i full jobb. Da må man se vekk fra Outlaws og disse østeuropeiske klubbene som prøver å etablere seg i Norge. For der er det en del rekruttering bla i fengsel og de trenger verken lappen eller sykkel. 

Og nei, jeg er ikke naiv, men jeg har vært litt rundt. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du feilen. Man kan overhodet ikke sammenligne det norske 1% miljøet med de utenlandske! Her i landet er majoriteten familiefedre i full jobb. Da må man se vekk fra Outlaws og disse østeuropeiske klubbene som prøver å etablere seg i Norge. For der er det en del rekruttering bla i fengsel og de trenger verken lappen eller sykkel. 

Du er helt ute på viddene.

90 prosent av medlemmene er straffedømte for ran, voldtekter, narkotikasalg, tyveri osv.

Så jo, du er enten svært, svært naiv og dum, eller du er en av dem.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er helt ute på viddene.

90 prosent av medlemmene er straffedømte for ran, voldtekter, narkotikasalg, tyveri osv.

Så jo, du er enten svært, svært naiv og dum, eller du er en av dem.

Er så enig... Folk forstår ikke at klubbene som etablerer seg i Norge er en del av et større, ofte verdensomspennende nettverk som, JA, driver med organisert kriminalitet... De rekrutterer i Norge. Om de er håndverkere, rørlegge, IT-folk, spiller ingen kasserolle....Og hvis han hadde kjent bare tre-fire nordsjøarbeidere hadde han visst bedre enn å spy ut  sånne teite påstander som han gjør...

• Liker 2
Skrevet

Hvis man plutselig befinner seg i et forhold med en 1%'er så er man vel ikke helt A4 selv. De fleste treffer potensielle partnere i sosiale lag, jobbsammenheng el. Man dumper sikkert ikke helt tilfeldig inn i et slikt miljø.

Det er sikkert litt som dop, veldig fint i starten, men ender i et helvete man ikke kommer ut av.

Anonymkode: 2e739...780

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den eneste som kjenner en drøss med 1%-medlemmer. Og ja, selvfølgelig blander jeg med østeuropeisk mafia, hvordan skal man unngå det? De samarbeider jo. Russisk var ikke akkurat noe uvanlig språk å høre, for å si det sånn. Jeg driter i hvilke yrker kompisene dine hadde - å være lastebilsjøfør på dagtid er ikke akkurat noe hinder for smugling og transport av hverken den ene eller den andre typen "gods", snarere tvert imot. Og å legge barna? De barna som ikke var heldige nok til å ha veldig kjærlige mødre (hvilket ikke var alle) gikk for lut og kaldt vann hvis de var heldige, og langt verre hvis de var uheldige. Særlig hvis de var jenter. Og leggetid var ikke egentlig et konsept. 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært litt rundt sier du. Det de fleste ser og opplever, er ikke alt. Det som skjer på bakrommet ser ikke de som er innom på fest, er bekjente eller kjenner noen som kjenner noen. 

• Liker 2
Skrevet
På 21.4.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har styra av og på lenge med en flott mann. Han har nå i 1 år vært medlem av en kjent 1%klubb og etter hva jeg har skjønt, går klubben og brorskapet foran alt, noe jeg også har fått merke i enkelte situasjoner oss i mellom. Jeg lever et helt annet liv enn hva de gutta der gjør, men samtidig etter å ha vært på en fest, synes jeg de virker som noen ålereite folk. Er det noen med erfaring fra mc miljøet eller noen som har hatt en mann i dette miljøet, som kan fortelle hva jeg eventuelt kan forvente meg hvis han og jeg skulle gått over til det med seriøse slaget?

Anonymkode: 45ecd...33f

Det vet jeg mye om. Alle er ikke kriminelle, men de aller fleste. Det er mange uvitende koner der ute som tror dette bare er en hobby og ikke aner rekkevidden av hvilke lovbrudd som er involvert. Man skal ikke dra alle over en kam, men det er sannsynlig at fyren du har funnet ikke er kvalitetsmateriale... 

Anonymkode: 49e07...09f

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den eneste som kjenner en drøss med 1%-medlemmer. Og ja, selvfølgelig blander jeg med østeuropeisk mafia, hvordan skal man unngå det? De samarbeider jo. Russisk var ikke akkurat noe uvanlig språk å høre, for å si det sånn. Jeg driter i hvilke yrker kompisene dine hadde - å være lastebilsjøfør på dagtid er ikke akkurat noe hinder for smugling og transport av hverken den ene eller den andre typen "gods", snarere tvert imot. Og å legge barna? De barna som ikke var heldige nok til å ha veldig kjærlige mødre (hvilket ikke var alle) gikk for lut og kaldt vann hvis de var heldige, og langt verre hvis de var uheldige. Særlig hvis de var jenter. Og leggetid var ikke egentlig et konsept. 

Lastebilsjåfører..  smugler nr 1...  Så er det gutta på tur på danskebåten og deretter flyene fra Amsterdam... 

• Liker 3
Skrevet

Og jeg har bare overhørt en liten brøkdel på sidelinjen. Hele bildet er nok ganske omfattende. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lastebilsjåfører..  smugler nr 1...  Så er det gutta på tur på danskebåten og deretter flyene fra Amsterdam... 

Å kjære gud i himmelen, det finnes mange grener innen lastebilkjøring som ikke tilrettelegger for smugling! Eller kraner de narkoen inn nybygget i 5 etasje sammen med gipsen fra byggevarehandelen, putter den inn i gruslasset de flytter 15 minutter vekk eller flytter likene fra alle torpedooppdragene med gravemaskin? 
En langtransportsjåfør som er medlem i en klubb ville ALDRI tatt med seg narko, for de har mye større sjanse for å bli stoppet. Pga slike som dere sitter på Stortinget og bak skrivebord på politihuset. 

Skal man drive organisert kriminalitet er det faktisk veldig dumt å gå inn i en mc-klubb, kan like gjerne tatovere MAFIA over hele pannen. 

Nei, jeg er ikke 1%, har ikke vært sammen med 1% men har vært på bakrommet uten å ha hatt gruppesex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...