Gå til innhold

Hva er passende å servere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 16 år som skal møte psykologene mine til tirsdag. Jeg har gått i behandling i 6 måneder og jeg skal møte de som pasient. De reiser 4,5 t for å treffe meg og de er nok både sultne og tørste når de kommer fram. Har dere forslag til lunsj og dessert? Gulrotkake som dessert? Eller blir det for "mye"? Jeg er forresten glad i å lage mat.

Anonymkode: a0637...d9c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lite du ikke svarene i den forrige tråden siden du må opprette en ny? Ikke tving folk til å spise mat du har lagd, de spiser garantert på veien. 

Anonymkode: 59d4f...fe9

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hvorfor lage enda en tråd om dette :klo:

AnonymBruker
Skrevet

taco!!!!

Anonymkode: 91b23...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4.5 t reisevei? Ca 30 mil?stusser over psykologdekningen der du bor.  

Helsepersonell forventer ikke mat der de kommer. De har spist,og har nok niste i bilen. Og de skal nok spise middag ute,før de starter på hjemveien.

Om du vil servere noe,så holder det masse om du serverer noen rundstykker med ost. Eller kjeks til kaffen

Anonymkode: 5098a...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en pakke kjeks og sett på en kanne kaffe, så kan du spørre om de vil ha seg en kopp kaffe.

Anonymkode: c1899...945

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor lagde du en tråd tll? Og spør igjen hvorfor er det så viktig å understreke at de er psykologer?

AnonymBruker
Skrevet

Psykologer forventer ikke servering av pasienter, det er ikke et vanlig besøk hvor man har invitert venner hjem til seg. 

Be dem heller på kaffe, og sett frem et lite fat med frukt og kjeks om du absolutt ønsker å by dem på noe. Men ikke disk opp med en "treretters" de har mest sannsynlig spist på veien og er klare til å sette i gang med "arbeidet".

Anonymkode: 7f553...63e

Skrevet

Så snill og omsorgsfull du er, som tenker på deres behov! :)Jeg kan likevel garantere deg at de ikke møter hos deg, både sultne og tørste! Så du trenger ikke lage noe til de. Forstår om du har lyst til å ordne litt likevel! :) Vet ikke om du har kaffeutstyr, men liker du opp vann, vil de nok ha stor glede av en kopp te, pulverkaffe, kakao på pose el. Det er som oftest godt å ha noe å drikke på under et møte! Noe lett å bite i ved siden av, som bakst, kjeks eller annet, er flott! Vet ikke hva slags møte dette går ut på, men er det pga de skal komme og hilse på og se hvordan du har det i ditt mulig mye hjem, forstår jeg godt at du har lyst å servere noe! :)(Jeg går nesten ut i fra st dette er et slikt besøk pga den lange reiseveien!) Da er det jo svært er hyggelig å ordne litt ekstra, og du er glad i å lage mat! :) Men husk at de verken krever eller forventet noe som helst! Tenker du å lage måltid og dessert, som du nevnte, er det lurt å gi de beskjed om at du ordner med litt matservering! Dette fordi å unngå at de stopper for å spise rett før de ankommer hos deg! Sikker på at de ville bli triste  om de ikke orker å spise det du har ordnet til de, og trist for deg også å stå igjen med mulig mye mat osv etter de. Du virker som en flott og snill person, som tross som unge alder både tenker på og ønsker å varte opp best mulig for de som kommer til deg og ditt hjem!:) Det er en svært god egenskap å ha, og for de som har den egenskapen, følger det med mange flere gode egenskaper med i tillegg til den! :klem::hjerte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...