AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Vi har litt over en måned å finne et nytt sted å bo. Jeg trenger råd! Vi har vært på noen visninger, men vi har ennå ikke fått napp på et sted som vi mener er verdt pengene. Vi har blitt tilbudt en leilighet som ligger ikke langt fra sentrum. I nærhet til offentlig transport og nær fine uteområder. Den er også på 50 kvm, men det medfølger en parkeringsplass og et lite hageområde. Utleieren er også veldig fleksibel og vi får sikkert lov til å male og fikse på leiligheten som vi selv ønsker. MEN soverommet er veldig liten og er på ca. 8 kvm. Jeg vet at man sover bare her, men vi vil ikke kunne ha et nattbord og det er knapt plass til en kommode på rommet. Ellers har leiligheten vanlig standard. Seperat kjøkken og middels stort bad og eget vaskerom. Pris 12400 kr. Skal vi si ja eller fortsette å lete etter det riktige stedet?! :D Anonymkode: 33a6d...397
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 3 minutter siden, BritneyBitch skrev: Hvilken by? Har dere dyr? Røyker dere? Oslo. Vi har lyst på en hund. Røyker ikke. ts Anonymkode: 33a6d...397
BritneyBitch Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Er ikke så vanskelig å få leilighet i Oslo nå, så med mindre dere er uattraktive på andre måter hadde jeg ventet
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Dere må gjerne fortsette å lete etter "det riktige stedet", men dere har tross alt bare en måned på dere. Sjansespill spør du meg, men det er jo lov til å håpe. Hadde aldri giddet å hengt meg opp i at soverommet er lite. Jeg har bodd i kollektiv hvor selve rommet mitt var 7 kvm, og fikk da plass til 1,20 seng, skrivepult, bokhyller og et trommsett (!). Garderobeskapet stod utenfor døren til rommet. Anonymkode: dc52f...65c 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, BritneyBitch skrev: Er ikke så vanskelig å få leilighet i Oslo nå, så med mindre dere er uattraktive på andre måter hadde jeg ventet Nei da, vi har allerede fått 4 tilbud, men ingen av de passet for oss av forskjellige grunner. ts Anonymkode: 33a6d...397
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå