AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Vi er et par som er på utkikk etter hus. Jessheim området, da begge jobber i nærheten. Vi har vært på utkikk i snart ett år, men når det gjelder jessheim så føler vi at vi nesten ikke har sjangs, for det kommer som regel mange på visning og budrundene skyter i været. 😫 Vi ser også på hus rundt jessheim, men det som kommer er som oftest altfor gammelt eller rett og slett ikke passer. Familiene våre bor i jessheim og rett ved, så derfor må det bli jessheim. Denne tomannsboligen har dukket opp, og vi kjenner til området. Men det er tomannsbolig, har alltid vært mot det, men vi er allikevel interessert i å gå på visning. Hva synes dere om denne? kanskje er det noe vi har oversett? Må også si at vi vil ha hus som ikke er altfor stort, under 150 kvm er mer enn nok. håper på svar ❣️ Ts https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=94543400 Anonymkode: 1a601...037
Gjest Dansedilla Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Syns det så veldig fint ut jeg mange kalde farger i huset, men det ordner man lett. Ellers er det jo et fint område med mange naboer så barna (?) kan leke med andre barn og familie er i nærheten som du skrev. Haha, vet ikke om dette var så nyttig, men.
dillyduzit Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Første jeg tenker at dette ikke er helt min stil, men det er ok. Kjøkkenet har en god (!) arbeidsplass, hovedbadet ser relativt oppdatert ut, som vil si at dere slipper kostnader på det mange år fremover, 3 relativt store soverom, 2 bad, stor stue, flust med arbeidsplass på kjøkknet og garasje. Nå tar jeg utgangspunkt i Bærumpriser, og husene i gaten hvor jeg vokste opp i vestre bærum selges for 5,5 og opp, hadde dette vært i det området så ville prisen ha vært langt høyere enn 4 med tanke på hva man får i utbytte av plass. Gå på visning, det å bo i tomannsbolig er ikke så ille som mange tror. De fleste nyere hus har både brannskille og lydisolering ved delingen av huset.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Det er brukt skikkelig vidvinkelkamera på bildene, men likevel: planløsningen er veldig bra! Flott standard. På vaskerommet er det grei plass til å henge opp tøy og DET er viktig. Dobbelgarasje og stor oppstillingsplass er veldig bra. Er det loft? Øvrig lagringsplass? Spør pent om naboene vegg i vegg er hyggelige og rolige av seg? Hvordan er solforholdene? Bor selv i tomannsbolig og trives med det! Ser ut til at vi kommer til å bo her leenge Kort vei til alt, unger å leke med, lekeplass, og sparer masse tid og penger ift å kjøpe et gammelt hus som må pusses opp! Nå har vi råd til å reise dit vi vil på ferie, kjøpe båt, biler og hytte osv. Anonymkode: ce794...b23
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Hvis standarden er så bra som den ser ut som, så hadde jeg gått for det:) Ville dog sett på en oppdatering av vaskerommet etter hvert. Ikke dyrt, og med noen malingsspann så får dere det kjempelekkert Anonymkode: 757f6...2e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå