AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Jeg har litt føflekker og har lyst til å sjekke dem. Men må man mistenke spesifikke føflekker, eller kan man bare kle av seg, og så ser legen om han ser noen som ser mistenkelige ut? Kan man bare bli henvist til hudlege med det samme så tar han et overblikk? Eller kan man bare henvise konkrete føflekker dit? Jeg har litt på ryggen og ser ikke dem selv. Har ikke lyst til å be venner om å se om de ser greie ut liksom... Har også klødd litt på noen (jeg er en sår-piller), så noen har gjerne vært et sår av og til... Anonymkode: b3532...bfd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Alle mennesker har flere føflekker. Skal alle bli henvist til hudspesialist for å få sjekket alle sine føflekker, så sier det seg vel selv at det er for få hudspesialister og at alle andre med hudproblemer blir skvist ut i uvissa. Føflekker skal du selv følge med på og på den måten ha kontroll på om de endrer seg. Da kontakter du fastlegen og få den aktuelle føflekken undersøkt. Anonymkode: 99c6a...132
Gjest BlandaDrops Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Har selv to svarte, en på størrelse med en femkroning bare litt stjerneformet liksom, vell den er litt blålilla som klør en del men legen sa at den ikke så mistenkelig ut da jeg var hos henne i fjor. Virket på meg som om legen mente det kun er eldre som får kreft så jeg følte meg litt hypokonder på vei hjem. Flaut å føle seg som en hypokonder liksom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå