AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Tre dager før valget gnir Marine Le Pen seg i hendene og venter på at det skal bekreftes at det er snakk om islamsk terror. Anonymkode: 66d57...995
Drizzt Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Politiet mistenker terror. Jeg er spent på litt mer info om terroristen som opprinnelse, osv. 1
NordicViking Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 (endret) Den mistenkte skal visstnok være drept. Og kjent av politiet. Endret 20. april 2017 av NordicViking
Drizzt Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 37 minutter siden, NordicViking skrev: Den mistenkte skal visstnok være drept. Og kjent av politiet. Og vi vet at han var ekstremist. Så spennende at informasjonen kommer ut etterhvert. Interessant timing med tanke på valget. 2
NordicViking Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Drizzt skrev: Og vi vet at han var ekstremist. Så spennende at informasjonen kommer ut etterhvert. Interessant timing med tanke på valget. Tenkte på det samme. Tilfeldig at det skjer like før valget? Vanskelig å si.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 6 minutter siden, Drizzt skrev: Og vi vet at han var ekstremist. Så spennende at informasjonen kommer ut etterhvert. Interessant timing med tanke på valget. 3 minutter siden, NordicViking skrev: Tenkte på det samme. Tilfeldig at det skjer like før valget? Vanskelig å si. Hva slags konspirasjon er det dere egentlig tenker det er? Mot Islam, for Islam? Anonymkode: 19e6e...bb6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 IS har påtatt seg ansvaret. Nå er det bare få dager siden det ble tatt en mann som planla stort terrorangrep i Frankrike, de fant masse sprengstoff i leiligheten. Jeg tror at det er så hyppige terrorangrep nå for tiden at det er tilfeldig at det er rett før valget. Anonymkode: 4d08f...b1a 7
ops2 Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 Ja, det er et terrorangrep med 14 dagers mellomrom, og ukjent antall avverget. Noen får vi vite om, som guttungen med bomben i Oslo. Men hadde det ikke vært i Oslo, men et småby i italia, så ville vi sikkert ikke hørt at politiet tok en med en bombe. Jeg tror ikke vi får vite hvor mange det er før Europol kommer ut med ny Te-Sat for 2016. For 2015 var det 211 "failed, foiled and attempted attacks". 365 dager i året, og 211 mislykkete, forhindrete og avslørte angrep? Heh, jeg synes det er ofte nok. Venter bare på at "noen" skal melde seg på i debatten med: - Det dør flere i trafikken - Det er så liten mulighet til å bli utsatt for terror - Hvis vi blir sinte eller lei oss, har terroristene vunnet 3...2...1... 7
Drizzt Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags konspirasjon er det dere egentlig tenker det er? Mot Islam, for Islam? Anonymkode: 19e6e...bb6 Konspirasjon? Det er ingen konspirasjon her? Hva er det du dagdrømmer om? IS hevder det er en belgier som er en av deres egne som har utført angrepet. Så vi får se om det stemmer. Endret 21. april 2017 av Drizzt 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #10 Skrevet 22. april 2017 Jeg tror Frankrike kommer til å slite med voldlig Islam i mer en 100 år. Kanskje de kjøper seg litt tid ved å få en streng president, men jeg tviler på om dette landet blir fredlig i dette århundre. Anonymkode: 88424...5d5 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #11 Skrevet 22. april 2017 På 4/21/2017 den 3.52, ops2 skrev: Ja, det er et terrorangrep med 14 dagers mellomrom, og ukjent antall avverget. Noen får vi vite om, som guttungen med bomben i Oslo. Men hadde det ikke vært i Oslo, men et småby i italia, så ville vi sikkert ikke hørt at politiet tok en med en bombe. Jeg tror ikke vi får vite hvor mange det er før Europol kommer ut med ny Te-Sat for 2016. For 2015 var det 211 "failed, foiled and attempted attacks". 365 dager i året, og 211 mislykkete, forhindrete og avslørte angrep? Heh, jeg synes det er ofte nok. Venter bare på at "noen" skal melde seg på i debatten med: - Det dør flere i trafikken - Det er så liten mulighet til å bli utsatt for terror - Hvis vi blir sinte eller lei oss, har terroristene vunnet 3...2...1... Wow, dette var tall jeg ikke visste om. Uten sikkerhetsmyndighetene kunne flere dødd av terror enn bilulykker. Blir resultatet av Te-Sat fremlagt i de store avisene? For det burde det. Anonymkode: 4d08f...b1a 2
Arbeider Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 Hvem bryr seg? Frankrike er et søppel-land. Infisert av byråkrater. Ingenting som kan gjøres der. En skam at man lærer fransk i skolen. Skulle heller vært kinesisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå