Gå til innhold

Historien om en kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Få plastisk kirurgi av beste sort, og bestilte seg en flybillett til California 😎☀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hun kom til California og skulle ta bagasjen av båndet, oppdaget hun KOFFERTEN igjen!! Den med kredittkortene i. Hvordan hadde den..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så seg rundt om noen fulgte med... Nå var hun langt fra mulighetene til å ringe norsk politi... Kanskje det var...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok et godt tak i den og gikk til utgangen med målbevisste skritt. På utsiden var det flere...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

journalister som lurte på hvordan hun lagde den fantastiske leverpostei- og sjokoladekaken med brunost og tomat. Hun skulle til å svare...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo proffessor Drøvel!!!! Hva gjorde han i disse traktene da? Hun hadde et godt grep om kofferten og....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Eiliv skrev:

kjørte til nærmeste blåhval. Hun begynte å...

Rulle seg noen rullingser rød Mix, mens 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

blåhval eller ikke,hun kjente varmen stige i kroppen og  fikk lettere pustebesvær

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reklamepause

 

wenche.jpeg

"Hei, mitt navn er Wenche Myhre, og igjennom hele mitt liv har jeg slitt med en forferdelig illeluktende duft fra underlivet. Men det var inntil jeg oppdaget Doktor Greves Intimvask:"

dr-greve-intimvask-ny-09_web.jpg

Med Doktor Greves Intimvask kan du nå enkelt vaske bort skitt og smuss og fæle lukter som har hopet seg opp i løpet av dagen, samtidig som du bevarer den naturlige PH-verdien i underlivet ditt. Doktor Greves Intimvask er mild mot huden, samtidig som den er effektiv mot alt du måtte ha ha plager. 

Eller hva sier du, Stian Blipp?

News_014004_Other_003.jpeg

"Mitt navn er Stian Blipp, og jeg stiller meg bak innholdet i denne reklamen. Blippeti blippeti blipp, Stian Blipp sier: Kjøp det, kjøp det, kjøp det!"

 

Reklamepause over

Anonymkode: 59c8e...b74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...