AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Jeg er 16 år og er 150 høy. Jeg har ikke vokst siden jeg var 12 år eller noe. Uansett hva jeg gjør i sosiale sammenhenger, så skammer jeg meg over den jeg er. Jeg er alltid mye lavere enn alle de andre, og jeg føler høyden min påvirker hvordan folk ser på meg eller oppfatter meg som person. Jeg er egentlig veldig redd for at jeg aldri kommer til å få kjæreste, eller at jeg kommer til å ende opp alene. Dette er noe som jeg går rundt og tenker på hele tiden. Liker gutter jenter som er 150? Eller blir det for lavt? Anonymkode: 69e7c...514
Gjest puttee Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Gå med hode hevet og vis at du er stolt over hvem du er! Det liker gutter, uavhengig av høyde. Har noen venninner som er ca på din høyde, og de har aldri hatt problemer med å få seg kjæreste av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Jeg er 26 år og 150, og det er ingen som har klaget på høyden min Har hatt mange gutter etter meg og en del kjærester. En del flørter... Så, ikke bekymre deg over det Anonymkode: 36750...75a 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 16 år og er 150 høy. Jeg har ikke vokst siden jeg var 12 år eller noe. Uansett hva jeg gjør i sosiale sammenhenger, så skammer jeg meg over den jeg er. Jeg er alltid mye lavere enn alle de andre, og jeg føler høyden min påvirker hvordan folk ser på meg eller oppfatter meg som person. Jeg er egentlig veldig redd for at jeg aldri kommer til å få kjæreste, eller at jeg kommer til å ende opp alene. Dette er noe som jeg går rundt og tenker på hele tiden. Liker gutter jenter som er 150? Eller blir det for lavt? Anonymkode: 69e7c...514 Jeg er for gammel for deg, men hadde omstendighetene vært annerledes hadde jeg gjerne datet deg. Synes nemlig lave jenter er sexy jeg Anonymkode: 858fe...381
Katana Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 Slutt å tenke så mye på høyden din, og konsentrer deg heller om hvordan du fremstår som person. Du er den du er, de som ikke aksepterer deg er ikke ditt problem. Hvis du først må skamme deg over noe, må det i tilfelle handle om dårlige valg og handlinger, ikke hvordan du ser ut. De fleste vil registrere at du er ganske lav, men det som er viktig er helheten. Kanskje er du ved første øyekast litt lav for de aller høyeste gutta, men jeg vet om mange par med forholdsvis stor høydeforskjell, det har ikke vært noe hinder for dem. 1
Fru Uperfekt Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 16 år og er 150 høy. Jeg har ikke vokst siden jeg var 12 år eller noe. Uansett hva jeg gjør i sosiale sammenhenger, så skammer jeg meg over den jeg er. Jeg er alltid mye lavere enn alle de andre, og jeg føler høyden min påvirker hvordan folk ser på meg eller oppfatter meg som person. Jeg er egentlig veldig redd for at jeg aldri kommer til å få kjæreste, eller at jeg kommer til å ende opp alene. Dette er noe som jeg går rundt og tenker på hele tiden. Liker gutter jenter som er 150? Eller blir det for lavt? Anonymkode: 69e7c...514 Noen liker lave og noen liker høye, det viktigste er at du blir bekvemm med den høyden du er tildelt. 2
Spiteful Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 Jeg kan garantere deg at mange gutter liker lave jenter, og at høyde ikke er det som gjør feg uattraktiv! Jeg er selv like høy som deg, 18 år. Før hata jeg høyden min utrolig mye, spesielt når folk hele tiden kommenterte den. Sliter fortsatt med høyden når jeg ser barn er høyere enn meg. Det min far alltid har sagt til meg for å gi meg selvtillit er: "Det spiller ingen rolle hvor pen og hvor høy du er, det som er viktig er at du klarer å bruke både hjernen og hjerte på riktig måte". Så ikke tenk så mye på høyden. Jeg vet at det er vanskeligere enn gjort, men tro meg når jeg sier at høyde ikke er viktig! Det kan faktisk være veldig produktivt å være lav.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå