alabaster Skrevet 20. april 2017 #21 Skrevet 20. april 2017 Jeg har akkurat samme styrke som datteren din, og jeg er avhengig av solbriller med styrke for å kose meg på ferie. Uten blir jeg fort sliten og får vondt i hodet. Tips: specsavers har 2 for 1 på bruker, og du kan også velge et par vanlige og et par solbriller. Trenger ikke bli så dyrt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #22 Skrevet 20. april 2017 Solbriller brukes jo ikke bare på stranda, de skal jo i utgangspunktet alltid brukes når det er sterkt lys. Noe annet er skadelig for øynene. At det er for dyrt å passe på synet til barnet sitt høres rart ut, for de fleste handler det nok om hva man ønsker å prioritere. Anonymkode: 9f3f5...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #23 Skrevet 20. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Solbriller brukes jo ikke bare på stranda, de skal jo i utgangspunktet alltid brukes når det er sterkt lys. Noe annet er skadelig for øynene. At det er for dyrt å passe på synet til barnet sitt høres rart ut, for de fleste handler det nok om hva man ønsker å prioritere. Anonymkode: 9f3f5...0eb Enig, hadde aldri klart meg uten solbriller. Anonymkode: 33e41...0ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå