Gå til innhold

Menssmerter utenom mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har vært så plaget med menssmerter hver bidige dag, også utenom mensen. Har hatt hormonspiral i nesten 2 år og det var for rundt 5 mnd siden at det her begynte. Trodde kanskje jeg ikke tålte hormonspiralen så jeg fikk den fjernet for 2 uker siden. Spiralen lå slik den skulle og gynekologen sa at livmoren så normal ut og alt det der. Jeg har også fått en endret utflod - det er ofte gulgrønn og slimaktig (sorry ekle detaljer). Sa dette til gynekologen, og han så det selv også, det var ikke normalt, men han verken sa eller gjorde noe mer ut av det. Men smertene og utfloden er der enda 2 uker etter fjerning av spiralen, så det var ihvertfall ikke den som gjorde det. Har cyster på ene eggstokken, men det har jeg visst om i mange år nå uten å ha merket det. Har gått uten prevansjon helt siden jeg fjernet spiralen fordi jeg vil gå uten noe en stund for å se om det blir bedre. Ingen endring enda. Konstante murringer i livmor og korsrygg :(  Er så sykt lei. Har også vondt i livmortappen under sex. Fastlegen min sjekket den og sa at den så rød og irritert ut før gynekologbesøket, uten at gynekologen sa noe om det.

Hadde sex i går (med kondom såklart) og i dag har jeg så sterke murringer at jeg spyr snart! Noen som har opplevd lignende? Skal teste meg for alt av kjønnssykdommer og ta celleprøve for å utelukke dette, om en uke. Kan ikke tenke meg at det er kjønnssykdom heller, da hadde vel min eneste og faste sexpartner det siste året også merket noe (bare hatt hverandre dette året, men hadde ubeskyttet sex med en ordentlig player for et år siden).

Anonymkode: 493d0...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...