Gå til innhold

OMO Black flytende vaskemiddel, erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med OMO Black flytende? Holder det sort tøy sortere enn hva vanlig OMO color gjør? :)
Og et annet spm.. Føler meg litt dum, men det er jo flytende vaskemiddel. Såå, hvor skal dette? Heller man det oppi der hvor man ellers ville hatt pulver? Takk for svar :)

Anonymkode: 9689b...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt det lenge nok til å se forskjell fra Omo Color, men ja, man heller en kork i kammeret for pulver. ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har erfaringer med OMO Black flytende? Holder det sort tøy sortere enn hva vanlig OMO color gjør? :)
Og et annet spm.. Føler meg litt dum, men det er jo flytende vaskemiddel. Såå, hvor skal dette? Heller man det oppi der hvor man ellers ville hatt pulver? Takk for svar :)

Det ble testet på FBI eller tv2 hjelper deg. Ingen større forskjell utenom pris enn Omo Color. Altså en god måte for produsent å ta inn litt ekstra penger på at du kjøper. 

Anonymkode: 5bb92...d48

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble testet på FBI eller tv2 hjelper deg. Ingen større forskjell utenom pris enn Omo Color. Altså en god måte for produsent å ta inn litt ekstra penger på at du kjøper. 

Anonymkode: 5bb92...d48

Hehe, tenkte meg egentlig det ja. Blir fort frista av sånt jeg se😂😂👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...