Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen fans av Kiehl's her? Hvilke produkter er deres favoritter? :) 

Anonymkode: 4697d...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Og evt. hvilke liker dere ikke? Jeg er nemlig litt nysgjerrig på merket, men vi vet jo hvor lett det er å la seg friste av alle mulige produkter også funker de færreste :P -TS

AnonymBruker
Skrevet

Dytter :) 

Skrevet

Styr unna, fikk noen prøver av enkelte produkter på parfymeri. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe av merket. 

Rett tilbake til biotherm 😍

Skrevet

Brukte det en del før, men slutta. Inneholder for mye dritt for min smak. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker håndkremen fast, elsker den! Kjøpte shampoo på Gardermoen i siste liten en gang, bruker den og balsamen fast nå også. Jeg handler kun på gimle parfymeri i Oslo, eller så blir det Gardermoen/utlandet. De vanlige merkene som Biotherm, Lancome etc har jeg aldri prøvd. Men fikk Dior abricot til en bursdag som jeg bruker fast på neglebåndene hver kveld. 

Anonymkode: 4ac51...f97

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en krukke med hudkrem en gang etter lovende ord fra hun som jobbet der (travel value Gardermoen). Klarte ikke bruke den. Den svidde som fy og jeg ble knallrød i ansiktet.

Vet det var ikke dette ts spurte om men jeg hadde lest så mye bra om merket på forhånd og ble så skuffa..

Anonymkode: 8bdb3...be8

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktsprodukter kjøper jeg i hvert fall ikke av hvemsomhelst. Nettopp fordi jeg har hørt historier om folk som har fått feil, og de er jo ikke tilpasset huden til alle heller. 

Anonymkode: 4ac51...f97

AnonymBruker
Skrevet

Liker kroppsproduktene deres veldig godt, spesielt creme de la corps, og skrubben. Ikke prøvd noe for ansiktet fra Kiehls.

Anonymkode: ced8f...bfe

Skrevet

Jeg liker øyekremene deres veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...