AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #21 Skrevet 20. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Rapportert Anonymkode: 43ed9...fb2 GI deg! Vedkommende trosset alle råd for ansvarlig kattehold, det fortjener man å høre. Helt på trynet å skulle rapportere det. Jeg viser til fakta! Jada, Ts er trist, jeg skjønner der! Man kan håpe det er andre som vurderer å gjøre det samme som TS som nå lærer hva som er riktig. Informasjon! Å jobbe mot nettopp det , er det virkelig en kampsak?. Anonymkode: a42c0...058 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #22 Skrevet 20. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Rapportert! Anonymkode: 7421e...bd4 Gi deg! Vedkommende trosset alle råd for ansvarlig kattehold, det fortjener man å høre. Helt på trynet å skulle rapportere det. Jeg viser til fakta! Jada, Ts er trist, jeg skjønner der! Man kan håpe det er andre som vurderer å gjøre det samme som TS som nå lærer hva som er riktig. Informasjon! Å jobbe mot nettopp det , er det virkelig en kampsak?. Anonymkode: a42c0...0 Anonymkode: a42c0...058
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #23 Skrevet 20. april 2017 5 timer siden, louisandsteve skrev: Dette er ikke din feil❤ dette kunne skjedd hvem som helst, hvor som helst og når som helst. Føler med deg💖 Dette er tull. Demen situasjonen skjer ikke de som holder kattene sine inne til EKSPERTER sier det er ansvarlig å la de gå ut. Det er vist ille å få informasjon, som kanskje kan redde andre katters liv om noen andre som leser her ikke vet bedre og nettopp fått seg katt. Livet for alle er et sjansespill, men man kan ihvertfall prøve så godt man kan å minimere mulighetene for tragedier ved å holde seg oppdatert. Forstår TS er lei seg. Anonymkode: a42c0...058 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #24 Skrevet 20. april 2017 Det er en årsak til at kattunger ikke skal slippes ut alene når de er så unge som 6mnd.... det er pga stedssansen ikke er fullt utviklet før de er ca årsgamle. Og de er mere virrete enn voksne katter. Det er trist, men jeg håper du har lært til neste katt. Hold den inne til den er gammel nok, ikke slipp den ut alene! Vær i såfall med den ut. Det hjelper ikke om den er chippet og kastrert så lenge den er for ung til å være ute alene. Nå har du dessverre (forhåpentligvis) lært det på den brutale måten. (dette er ikke noe å rapportere, dette er harde og kalde fakta om kattehold) Legger ved en link for å dokumentere det jeg skriver http://dyrebeskyttelsen-nordtrondelag.no/2013/nar-kan-katten-ga-ut/ Anonymkode: 38cb2...393 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #25 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en årsak til at kattunger ikke skal slippes ut alene når de er så unge som 6mnd.... det er pga stedssansen ikke er fullt utviklet før de er ca årsgamle. Og de er mere virrete enn voksne katter. Det er trist, men jeg håper du har lært til neste katt. Hold den inne til den er gammel nok, ikke slipp den ut alene! Vær i såfall med den ut. Det hjelper ikke om den er chippet og kastrert så lenge den er for ung til å være ute alene. Nå har du dessverre (forhåpentligvis) lært det på den brutale måten. (dette er ikke noe å rapportere, dette er harde og kalde fakta om kattehold) Legger ved en link for å dokumentere det jeg skriver http://dyrebeskyttelsen-nordtrondelag.no/2013/nar-kan-katten-ga-ut/ Anonymkode: 38cb2...393 Amen. Anonymkode: a42c0...058 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå