Gå til innhold

Sliter med søvn..

Fremhevede innlegg

Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Jeg sliter med søvn, jeg våkner alltid 1 - 1,5 time før klokken ringer og jeg må opp. Våkner også flere ganger om natten. Sliter mest med dette når jeg begynner tidlig på jobb/skole og må opp kl 06/07/08 om morgenen. Jeg er nok redd for å forsove meg. (noe jeg aldri har gjort hittil i mine 28 år)  føler jeg mister mye søvn pga dette som påvirker dagen min. Føler jeg kommer gjennom dagen på skole/jobb greit. Er noe trøtt men det er når jeg kommer hjem jeg sliter. Har alltid skole arbeid hjemme som er tungt å komme igjennom. Trener, går tur med hunden og prøver å holde meg våken, til leggetid.. som er ca 8 timer før jeg må opp. Noen ganger tar jeg en lur på sofaen og dette er den beste søvnen, sover så godt og tungt. (Prøver ikke gjøre dette men noen ganger er det bedre en å sitte å være trøtt hele kvelden) Sliter også med å sovne om kvelden.. ligger våken og tenker ikke på noe annet en at jeg ikke får sove... får kanskje 5-6 timer søvn. Hvor jeg våkner 2-3 ganger i løpet av natten... noen som kan sliter med det samme? Evt noe jeg kan gjøre får å få bedre søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du ser mye på klokken når du skal sove og når du våkner. Slutt med det og vent til alarmen går. Den svikter deg ikke så sant du ikke slår den av i søvne. Om det er fare for det, kan du legge den ved døren slik at du må gå ut av sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...