AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Enkelt spørsmål, men kanskje vanskelig svar? Anonymkode: 2f6e2...dfa
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Større behov for å se på andre kvinner ja. Kan bare snakke for meg selv. Har alltid hatt mest lyst i de forholdene jeg har vært i. Menn har jo testosteron så ville vært rart hvis de ikke var mere kåte.. Men finnes jo menn med ikke fullt så høye nivåer av testosteron, så kan være variasjoner. Får jeg ikke tømt meg en gang på et døgn, klarer jeg ikke å fungere blant folk rett og slett.. Anonymkode: e0f84...4bf
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Større behov for å se på andre kvinner ja. Kan bare snakke for meg selv. Har alltid hatt mest lyst i de forholdene jeg har vært i. Menn har jo testosteron så ville vært rart hvis de ikke var mere kåte.. Men finnes jo menn med ikke fullt så høye nivåer av testosteron, så kan være variasjoner. Får jeg ikke tømt meg en gang på et døgn, klarer jeg ikke å fungere blant folk rett og slett.. Anonymkode: e0f84...4bf Er det deg Lars? Anonymkode: 2f6e2...dfa 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå