Perle Skrevet 20. april 2017 #21 Skrevet 20. april 2017 Er i et forhold, men for meg er alder irrelevant. Det er personlig kjemi som avgjør, samt livssituasjon. Hadde jeg vært singel nå (er selv 32), hadde jeg skrevet 25-55, som preferanse. 1
Hjärtat Skrevet 20. april 2017 #22 Skrevet 20. april 2017 Da jeg var i gamet for et par år siden var jeg selv 22, søkte menn fra 22-32. Hadde først satt grensa på 30, men så kom jeg over en fyr som var litt artig, så da høya jeg grensa med et par år, haha. Endte forøvrig til slutt opp med en på 30.:)
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #23 Skrevet 20. april 2017 Har ingen alderspreferanser men har slettet tinder siden det bare er tull og damer bare liker folk og fjerner matchen med dem når det skjer
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #25 Skrevet 20. april 2017 Kvinner 28, har 24-35. Yngste jeg har gått på date med er 25, og eldste er 32. Anonymkode: cacb6...d5f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #26 Skrevet 20. april 2017 10 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Har ingen alderspreferanser men har slettet tinder siden det bare er tull og damer bare liker folk og fjerner matchen med dem når det skjer Damene som har likt deg har fjernet matchene i ettertid. Det er noe annet enn at damer gjør det generelt. Synd, du har dårlig erfaring med Tinder, men greit å ikke svartmale kvinner generelt. Anonymkode: bc1be...e92 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #27 Skrevet 20. april 2017 11 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Har ingen alderspreferanser men har slettet tinder siden det bare er tull og damer bare liker folk og fjerner matchen med dem når det skjer Generaliserende, vil jeg si? Det er ikke mange som gjør dette, da er jo poenget vekk. Anonymkode: c34ae...bb1 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #28 Skrevet 20. april 2017 På 4/18/2017 den 21.35, King in the North skrev: Driter Eh...så ufint. Alder: 18-80 :-) Anonymkode: 6c8e4...99d 1
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #29 Skrevet 20. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Generaliserende, vil jeg si? Det er ikke mange som gjør dette, da er jo poenget vekk. Anonymkode: c34ae...bb1 Nei, alle jeg har matchet med har fjernet matchen bare minutter etter, ja hele poenget med appen forsvinner. Derfor jeg har slettet appen, er jo ikke noe poeng i å bruke det når det er slik det fungerer...
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #30 Skrevet 20. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damene som har likt deg har fjernet matchene i ettertid. Det er noe annet enn at damer gjør det generelt. Synd, du har dårlig erfaring med Tinder, men greit å ikke svartmale kvinner generelt. Anonymkode: bc1be...e92 Vel alle har gjort det med meg, så en god del gjør det. Vet at mange andre både menn og damer opplever det samme, er ikke alle som gjør det men mange og det er dumt
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #31 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Vel alle har gjort det med meg, så en god del gjør det. Vet at mange andre både menn og damer opplever det samme, er ikke alle som gjør det men mange og det er dumt Men da må de ha likt ved et uhell eller noe.. Anonymkode: c34ae...bb1 1
vscare Skrevet 20. april 2017 #32 Skrevet 20. april 2017 Jente 22, 20-30 Hadde det litt mer snevert i begynnelsen, starta vel med 21-25 (var da 21 selv), men det ble tomt ganske fort gitt heheh
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #33 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da må de ha likt ved et uhell eller noe.. Anonymkode: c34ae...bb1 Hvordan kan det skje med alle? Du må jo innrømme at det er rart?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #34 Skrevet 20. april 2017 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hvordan kan det skje med alle? Du må jo innrømme at det er rart? Nja, spørs hvor mange matcher du får. Er fort gjort å like ved en feil, hvertfall superlike. Anonymkode: c34ae...bb1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #35 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nja, spørs hvor mange matcher du får. Er fort gjort å like ved en feil, hvertfall superlike. Anonymkode: c34ae...bb1 Superlikes har jeg helt gitt opp. De fleste superlikesene jeg har gitt har jeg gitt ved feil. Flaut når det er noen i omgangskretsen! Jeg svarer heller ikke superlikes av samme grunn fordi jeg tenker det er flaut om de har gitt den ved en feil. Så de får sende første melding. Anonymkode: 3c4b4...fc3
Duftavsommerregn Skrevet 21. april 2017 #38 Skrevet 21. april 2017 På 18.4.2017 den 21.30, AnonymBruker skrev: Hva har du som aldersspenn på Tinder og hvor gammel er du? (+kjønn). Jeg er kvinne, 26, fyller 27 i år. Jeg hadde i starten 28-35, men forsøkte etterhvert å utvide litt ettersom det begynte å bli litt "tomt". Jeg ser jo også at noen av de nærmere min alder plutselig alle er i min krets, kjenner eksen osv. og vil gjerne litt utenfor det... Fikk en match som jeg har vært på date med som er 38...et par av mine venninner har spurt meg hvor høyt opp jeg egentlig går, og latet til å synes det var litt for mye. Jeg ville ikke gått til 40 og over, da det blir altfor stor avstand, men personlig synes jeg tredveårene er helt greit. Vil kun vite hva folk faktisk setter opp, er ikke ute etter å debattere hva som er "korrekt" Jeg har satt en grense på +- ti år når jeg leter etter en nye kvinne i mitt liv. Men dette er langt i fra absolutt ! Det viktigste er at verdiene i livet er felles, at man trives sammen. Da er alderen litt uvesentlig egentlig. Men ikke helt ute av fokus, for er alderforskjellen for stor kommer pensjonsalder og alderdommen, og klarer man da å holde sammen når man er på så forskjellige stadier i livet ? For noen kan dette gå lett, for andre så går det bare ikke. Har man tenkt over dette, og tatt sine valg så finnes ikke det noen fasit faktisk. Man bare lurer seg selv, og ender opp i et forhold der du må bytte flere ganger uansett. 1
LeonardoDiCaprio Skrevet 22. april 2017 #40 Skrevet 22. april 2017 Mann 29 år. Aldersspennet varierer litt, men vanligvis 18-28 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå