AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Heisann, jente 17 her. For litt over en time siden løftet jeg lillesøstera mi på 8 år veldig fort og brått, måtte slippe henne med engang da det kom en utrolig vond smerte rett under bhen både foran og bak? Veldig vondt å puste, klarer ikke å gå nesten, når jeg prøver å gå kommer det syke tak(stikker) rett under bhen..men gjør mindre vondt hvis jeg ligger helt rett på ryggen, men helt forferdelig om jeg må reise meg.. hva kan dette være? Anonymkode: 0f929...c3b
dillyduzit Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Det kan være noe så enkelt som en muskelstrekk, men har du problemer med pusten og det gjør vondt å gå, så ringer du 113 nu.
Honey Dew Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Vet ikke helt hvordan, men det kan være at du har en liten rift i ribbebeina, selv om jeg sier som de over her at du nok har fått en strekk
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 Sannsynligvis muskelstrekk, det kan gjøre kjempevondt! Legg deg nedpå litt og slapp helt av i kroppen og se om det blir bedre. Hvis det fortsatt er uutholdelig vondt, så bør du vurdere å ringe lege, det kan være en liten sjans for at du har fått ødelagt noe. Sannsynligvis går dette helt fint. Anonymkode: 64c9f...150
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, abstinent skrev: Muskelstrekk. Det går over. 1 time siden, dillyduzit skrev: Det kan være noe så enkelt som en muskelstrekk, men har du problemer med pusten og det gjør vondt å gå, så ringer du 113 nu. 1 time siden, Honey Dew skrev: Vet ikke helt hvordan, men det kan være at du har en liten rift i ribbebeina, selv om jeg sier som de over her at du nok har fått en strekk 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis muskelstrekk, det kan gjøre kjempevondt! Legg deg nedpå litt og slapp helt av i kroppen og se om det blir bedre. Hvis det fortsatt er uutholdelig vondt, så bør du vurdere å ringe lege, det kan være en liten sjans for at du har fått ødelagt noe. Sannsynligvis går dette helt fint. Anonymkode: 64c9f...150 Takk for svar folkens! Jeg tenkte også muskelstrekk, men synes det er rart at det gjør så vondt foran også, så tenker en del på rift i ribbein også.. men synes dere jeg burde bestille hastetime hos kiropraktor i morgen? Anonymkode: 0f929...c3b
abstinent Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: men synes dere jeg burde bestille hastetime hos kiropraktor i morgen? Jeg vil kalle det hysteri, men det er sikkert mange som mener du bør det. KG er litt sånn der hypokonderene samles.
C-girl Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 En kiropraktor kan ikke hjelpe deg med verken muskelstrekk eller rift i ribbein. Gå til lege dersom smerten ikke forsvinner eller blir verre. Er det muskelstrekk får du nok smertestillende og beskjed om å ta det med ro en periode.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Hvis TS er i stand til å være på KG er vel 113 litt overilt. Men hvis smertene blir så store at de hindrer deg i å gå, gå på do, puste osv, så kan du ringe legevakten; 116 117. Anonymkode: e86fa...341 3
Honey Dew Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar folkens! Jeg tenkte også muskelstrekk, men synes det er rart at det gjør så vondt foran også, så tenker en del på rift i ribbein også.. men synes dere jeg burde bestille hastetime hos kiropraktor i morgen? Anonymkode: 0f929...c3b Har du en rift i ribbebeina, skal du ikke gå til kiropraktor. Da drar du heller til legen, hvis dette ikke gir seg
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 Brist I ribbein. Ikke rift. Anonymkode: fc594...2f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå