Gå til innhold

Utrolige smerter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann, jente 17 her. For litt over en time siden løftet jeg lillesøstera mi på 8 år veldig fort og brått, måtte slippe henne med engang da det kom en utrolig vond smerte rett under bhen både foran og bak? Veldig vondt å puste, klarer ikke å gå nesten, når jeg prøver å gå kommer det syke tak(stikker) rett under bhen..men gjør mindre vondt hvis jeg ligger helt rett på ryggen, men helt forferdelig om jeg må reise meg.. hva kan dette være? 

Anonymkode: 0f929...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muskelstrekk. Det går over.

Skrevet

Det kan være noe så enkelt som en muskelstrekk, men har du problemer med pusten og det gjør vondt å gå, så ringer du 113 nu. 

Skrevet

Vet ikke helt hvordan, men det kan være at du har en liten rift i ribbebeina, selv om jeg sier som de over her at du nok har fått en strekk

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis muskelstrekk, det kan gjøre kjempevondt! Legg deg nedpå litt og slapp helt av i kroppen og se om det blir bedre. Hvis det fortsatt er uutholdelig vondt, så bør du vurdere å ringe lege, det kan være en liten sjans for at du har fått ødelagt noe. Sannsynligvis går dette helt fint. 

Anonymkode: 64c9f...150

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, abstinent skrev:

Muskelstrekk. Det går over.

1 time siden, dillyduzit skrev:

Det kan være noe så enkelt som en muskelstrekk, men har du problemer med pusten og det gjør vondt å gå, så ringer du 113 nu. 

1 time siden, Honey Dew skrev:

Vet ikke helt hvordan, men det kan være at du har en liten rift i ribbebeina, selv om jeg sier som de over her at du nok har fått en strekk

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis muskelstrekk, det kan gjøre kjempevondt! Legg deg nedpå litt og slapp helt av i kroppen og se om det blir bedre. Hvis det fortsatt er uutholdelig vondt, så bør du vurdere å ringe lege, det kan være en liten sjans for at du har fått ødelagt noe. Sannsynligvis går dette helt fint. 

Anonymkode: 64c9f...150

Takk for svar folkens! Jeg tenkte også muskelstrekk, men synes det er rart at det gjør så vondt foran også, så tenker en del på rift i ribbein også.. men synes dere jeg burde bestille hastetime hos kiropraktor i morgen?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

men synes dere jeg burde bestille hastetime hos kiropraktor i morgen?

Jeg vil kalle det hysteri, men det er sikkert mange som mener du bør det. KG er litt sånn der hypokonderene samles.

Skrevet

En kiropraktor kan ikke hjelpe deg med verken muskelstrekk eller rift i ribbein. Gå til lege dersom smerten ikke forsvinner eller blir verre. Er det muskelstrekk får du nok smertestillende og beskjed om  å ta det med ro en periode. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis TS er i stand til å være på KG er vel 113 litt overilt. Men hvis smertene blir så store at de hindrer deg i å gå, gå på do, puste osv, så kan du ringe legevakten; 116 117.

Anonymkode: e86fa...341

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens! Jeg tenkte også muskelstrekk, men synes det er rart at det gjør så vondt foran også, så tenker en del på rift i ribbein også.. men synes dere jeg burde bestille hastetime hos kiropraktor i morgen?

Har du en rift i ribbebeina, skal du ikke gå til kiropraktor. Da drar du heller til legen, hvis dette ikke gir seg

AnonymBruker
Skrevet

Brist I ribbein. Ikke rift. 

Anonymkode: fc594...2f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...