Gå til innhold

Ett lite dilemma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i to år vært kjæreste med en flott mann med 1 voksen  datter  og hun har to barn. Blitt veldig godt kjent med de og liker de ganske godt. Men jeg ser noe jeg ikke  liker. Hun forskjell behandler  og favorisere den yngste som var ønsket  Den elste har ikke  samme far.  Blir mye mere over sett eller kjeftet på. Jeg begynner også å se at barnet sliter med mat. Godt spise 4 skiver til frokost. Fordi mor er usikker  på om h er mett. Samne ved lunsj . Er i småskolealder Blir større for hver gang jeg møter de. Men de ser der ikke. Hvordan ta opp dette jeg ser pga jeg  ser utenifra . Uten å bli tatt som jeg "jævla  stemor" .

Anonymkode: 4d343...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elseby13

Ikke lett å forstå innlegget ditt, men generelt vil jeg anbefale deg å holde deg langt unna hennes barneoppdragelse. Det vil ikke komme noe godt ut av at du blander deg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke at du har noe med det å gjøre. Hvis barnemor sier noe om det, så kan du komme med råd - ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier mannen din til dette? Altså, bestefar oppi dette? Ville snakket med han, og evt bedt han snakke med datteren.

Anonymkode: ff958...a17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt i å spise 4 brødskiver til frokost? :klo:

Anonymkode: 372bb...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...