Gå til innhold

Danskebåten, reise alene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del fri i jobben og begynner å få krampe av at jeg aldri finner på noe når jeg har fri.

Siden jeg bor i Oslo så er det gangavstand fra meg og til danskebåten. Nå vurderer jeg å ta en tur neste friperiode bare for å slappe av og få nye impulser.

Turen er jo bare på 23 timer og en del av de timene skal jeg jo sove, men trenger søvn også. Det jeg tenker litt på er hva andre kanskje vil tenke om meg når de ser jeg sitter der alene på danskebåten. Jeg er dame på 47 år. 

Hva ville du tenkt om du så en dame sitte alene på danskebåten? Ville du sett på henne som hore?

Anonymkode: a273f...b2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del fri i jobben og begynner å få krampe av at jeg aldri finner på noe når jeg har fri.

Siden jeg bor i Oslo så er det gangavstand fra meg og til danskebåten. Nå vurderer jeg å ta en tur neste friperiode bare for å slappe av og få nye impulser.

Turen er jo bare på 23 timer og en del av de timene skal jeg jo sove, men trenger søvn også. Det jeg tenker litt på er hva andre kanskje vil tenke om meg når de ser jeg sitter der alene på danskebåten. Jeg er dame på 47 år. 

Hva ville du tenkt om du så en dame sitte alene på danskebåten? Ville du sett på henne som hore?

Hore?

Nå lurer på hvorfor du tenker på at noen skulle tenke det? :)

Anonymkode: 8aa4f...66d

• Liker 5
Gjest rubinara
Skrevet (endret)

,

Endret av rubinara
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg ville tenkt noe over det i det hele tatt og ihvertfall ikke tenkt at det var en hore.

Anonymkode: 61c23...73e

• Liker 2
Skrevet

Synes det høres fint ut å komme seg bort en liten tur. Og nei, hadde vel ikke tenkt hore!? 

Skrevet

Jeg ville sett på henne som en person som var på tur med danskebåten på samme linje som alle de andre passasjerene.  Ta med deg en god bok og et kamera.  Kos deg med god mat, les  boken og se etter fine bildemotiver.  Slå av en prat hvis du har muligheten. Alltid noen å skravle med synes jeg da som er av den pratsomme typen og som prater med alle som har lyst.    Kos deg I København på shopping, sightseeing  eller tivoliet  og ta masse bilder.  

Hvis du vil så kan du  melde deg på 2 forskjellige utflukter I København  i regi av dfds seaways også.

Og neste gang tar du båten til Kiel. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ville garantert tenkt hore. Hadde nok også tenkt at du var der for å strippe og i tillegg stå på dekk og strekke ut rasshølet foran alle passasjerene.

Anonymkode: 4f694...c39

• Liker 1
Skrevet

Folk flest er for opptatt av seg selv til å legge noe særlig merke til andre, særlig hvis de ikke gjøre noe spesielt for å trekke til seg oppmerksomhet.

At du tror at andre vil se på deg som en hore fordi du reiser alene, sier kanskje mest om deg og ditt syn på folk som gjør ting på egen hånd...?

• Liker 3
Skrevet

De fleste reiser jo med danskebåten for å komme seg fra a til b, eller for å ta en handletur. Begge deler er jo helt vanlige ting å gjøre alene. Hore er nok blant det aller siste jeg ville tenkt, med mindre du har puppene og rumpa på vift og går rundt og tilbyr menn lugarnøkkelen din for en tusenlapp.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har flere bekjente som drar med danskebåten alene. De nyter egentida. Hvis du er glad i å lese er det jo en perfekt anledning til å bare kulen. Unn deg en litt fin lugar, så kan du trekke deg tilbake hvis det sosiale støyet blir påfallende. 

Edit: f*** autocorrect

Endret av caskerette
AnonymBruker
Skrevet

Da bestilte jeg med en tur og jeg gleder meg til å bare slappe av med bok og bare se på andre mennesker. Om noen snakker til meg, så er det bare hyggelig.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle de se på deg som en hore?

Jeg har tatt båten til København flere ganger alene og har aldri tenkt over det engang. Jeg syntes det er mye mer behagelig og ta båten enn å kjøre om Sverige alene dersom jeg må ha med bilen på Danmarkstur. 

Kos deg masse på tur TS! Det er en flott tur!

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bestilte jeg med en tur og jeg gleder meg til å bare slappe av med bok og bare se på andre mennesker. Om noen snakker til meg, så er det bare hyggelig.

Ja, det synes jeg du skal gjøre. God tur :)

Anonymkode: 61c23...73e

Skrevet

Forventer et reisebrev etter gjennomført tur. Alene i 40 årene på tur kunne like gjerne vært meg. At noen fulle menn kommer bortom kan vel skje, men i den alderen har man vel lært å håndtere det på en bra måte. God tur!

AnonymBruker
Skrevet
På 4/18/2017 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tenkt at hun var på vei til Danmark.....

Hva er problemet? Jeg har reist med danskebåten alene hundre tusen ganger. Hvorfor skulle noen tenke noe om det?

Anonymkode: 7b19a...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...