AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Kjøpte meg nytt hus i fjor. Mistet deretter en godt betalt oljejobb....gikk ledig i 1 1/2 år, før jeg fikk ny jobb. Den nye jobben er ok betalt, men under halvparten av det jeg tjente før. Nå sliter jeg med å klare sitte med huset. Det går rett å slett ikke rundt. Er i en alder hvor jeg har lyst å reise og leve litt og ikke bo meg ihjel. Er alene. Så mitt spørsmål er: Hadde dere solgt huset, kjøpt noe mindre og rimeligere, for å kunne gjøre litt andre gøyale ting enn bare å bo? Eller hadde dere gjort alt dere kunne for å beholde huset, selv om det innebar, null ferie, ingenting ekstra kos i hverdagen (vin, biff, gå ut å spise osv) og at alle sparepengene vil forsvinne i huset?? Takker for gode råd og tips (PS! Trenger ikke formaninger, da jeg er fullt klar over at ikke alle har råd til hus osv.) Anonymkode: bdf7f...c6e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Siden du er alene, selg huset. Lei en plass, evt kjøp noe rimeligere -og reis og kos deg! Lev livet mens du kan! Anonymkode: d717d...c58 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Beklager, ser at tråden er kommet to ganger. ts Anonymkode: bdf7f...c6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå