Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #21 Skrevet 22. desember 2004 Driver ikke du og dater en ålreit fyr da?? Da har du jo tilgang hvis du vil...? Nei?
aline Skrevet 22. desember 2004 #22 Skrevet 22. desember 2004 nei, jeg ikke-dater en koselig fyr, men han har jeg jo ikke lyst på... :-( typisk nok.
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #23 Skrevet 22. desember 2004 A-ha, ikke-dater... akkurat som han jeg er ikke-kjæreste med nå det men jeg får iallfall sex han er rå... *kiler i magen* 3 uker... aaaaaaaarghhhh....
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #24 Skrevet 22. desember 2004 ...en den første gang du skal ha sex med kjæresten..? Begge er litt nervøse og skjelver litt... Begge har ventet på dette og vet det er nå det skal skje.. Alt stemmer, alt er perfekt.. Finnes det noe bedre? :oops: ja, andre tredje fjerde femte (osv) gang.
*Lene* Skrevet 22. desember 2004 #25 Skrevet 22. desember 2004 De første gangene er bra, fordi man er kjempeforelsket.. Etterhvert blir det bare bedre og bedre og bedre og bedre............................................................................................osv
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #26 Skrevet 22. desember 2004 ...en den første gang du skal ha sex med kjæresten..? Begge er litt nervøse og skjelver litt... Begge har ventet på dette og vet det er nå det skal skje.. Alt stemmer' date=' alt er perfekt.. Finnes det noe bedre? :oops:[/quote'] Jepp! Å ha sex for første gang på kjempelenge og oppdage at alt er akkurat så bra som det var forrige gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå