penny_ Skrevet 21. april 2017 #21 Skrevet 21. april 2017 (endret) 9 timer siden, Sølvrosen skrev: Det er godt å høre at du har god erfaring med å miste telefonen i bakken, det tar vekk noe av min viktigste bekymring angående smarttelefoner Jeg betaler ca 300 i året. 300 i måneden er galskap . Å! Hehe... jeg leste visst litt for fort. Men de 75 ekstra kronene i måneden er verdt det om du velger et abonnement til 99. Chili mobil har et til 69 per måned. Det er bare 250 MB data i det, men det holder for meg om jeg ikke surfer masse på facebook, instagram og nettaviser. Hvis du har Wifi hjemme og på jobb så kan det være nok. Det er rom for litt surfing med mobildata. Endret 21. april 2017 av penny_
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #22 Skrevet 23. april 2017 Jeg hadde en smartphone i én dag før jeg mista den i gulvet, og den slutta å fungere. Jeg kjøpte deretter en gammeldags mobil igjen. Men for litt over et år siden tenkte jeg det kanskje hadde vært bra å prøve smartphone igjen. Kjøpte en Samsung, syntes det var kjekt å kunne være på nett og instagram f.eks. Den tok kvelden etter et par år. Da kjøpte jeg en iPhone. Når denne ikke kan brukes lenger skal jeg definitivt ikke ha iPhone igjen. Vurderer å gå tilbake til gammeldags. Det beste med gammeldags mobil var å slippe å lade i hytt og pine, og at både lader og mobil fungerte fint kjempelenge. Samt at man kunne taste nr og ringe fort uten problemer. Trenger man nødetater nå, så kan det bli problematisk av ulike grunner. Mobilen slår seg av når det er kaldt.. Hadde det ikke vært for tilgang til nett, instagram (og bra mobilkamera) ville jeg nok hatt en gammeldags. Merker at jeg er litt avhengig, og kjedesurfer/er på instagram f.eks. Gjorde mye bedre ting med tiden min før jeg fikk ny mobil, nå kaster jeg bort mer tid føler jeg. Jeg har mobilen liggende i veska på jobb, også i pauser. Samt når jeg er på kafé/restaurant. Ser mange sitter og stirrer på mobilen sin der også, uten å snakke noe særlig med folk rundt samme bord. Kjipt.. Man glemmer jo litt å kommunisere ordentlig. Dette med apper synes jeg virker litt utrygt. Banktjenester f.eks.. Og personvern, bruksbetingelser osv. hos instagram f.eks. Kanskje jeg må tenke litt mer på å gå tilbake til gammel mobil. Anonymkode: 4ea66...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå