AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Ute etter erfaringer fra andre som har sluttet med Lyrica Anonymkode: 0ad51...b60
Leonetta Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Kanskje du får mer respons på norsk freakforum 😊
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Kommer an på hvorfor du er på lyrica. Legen din er den beste til å få informasjon om dette, da legen som har skrevet ut lyrica. Jeg kutta tvert på dem, men gikk ikke på dem pga epilepsi. Anonymkode: 26cde...3b8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvorfor du er på lyrica. Legen din er den beste til å få informasjon om dette, da legen som har skrevet ut lyrica. Jeg kutta tvert på dem, men gikk ikke på dem pga epilepsi. Anonymkode: 26cde...3b8 Går heller ikke på dem på grunn av epilepsi. Min grunn er nevropatiske smerter. Skal slutte nå av diverse årsaker, men er litt stressa med tanke på nedtrapping og sånt. Hørt mye rart. Anonymkode: 0ad51...b60
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går heller ikke på dem på grunn av epilepsi. Min grunn er nevropatiske smerter. Skal slutte nå av diverse årsaker, men er litt stressa med tanke på nedtrapping og sånt. Hørt mye rart. Anonymkode: 0ad51...b60 Man skal vel ike slutte helt brått? Jeg har påvist nevropati derfor går jeg på de. Må gå på de hele tiden. Hvorfor bruker du dem og hvorfor skal du slutte? Anonymkode: abb85...fbe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går heller ikke på dem på grunn av epilepsi. Min grunn er nevropatiske smerter. Skal slutte nå av diverse årsaker, men er litt stressa med tanke på nedtrapping og sånt. Hørt mye rart. Anonymkode: 0ad51...b60 Jeg gikk også på dem pga nevrologiske smerter, kutta dem tvert. Var da på 600 mg. Hva du er redd for? Hva har legen sagt til deg? Min nevrolog sa at de kan man kutte tvert når det er pga nevropatiske smerter. Det var så deilig å komme av dem!! Anonymkode: 26cde...3b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå