AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Hei! Jeg har nå søkt lenge på nett/google om hvor man kan kjøpe bengalakk hagemøbler, men finner ingen nettsider der de selger akkurat den typen jeg har lyst på. Det eneste jeg finner er bilder og når jeg trykker på linken er det bilder fra kk etc.. Håper at noen av dere her inne er litt klokere på dette enn det jeg er. Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse hagemøblene? Takk for svar! (bildet som vises under er funnet på google). Anonymkode: a152c...659
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Spør i en maleforretning. Det er en type maling som er akkurat som bengalakk, som de blader i ønsket farge. I alle fall flugger har den malingen, husker ikke hva den heter. Jeg har kjøpt og brukt den på møbler som står ute. Holdt i ca 2år, hadde holdt lenger hadde jeg kunnet sette bordet inn om vinteren. Bengalakk får i svart og rød, det var slik før i alle fall. Anonymkode: 49ef2...fc4
Kontormus Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Er det bengalakken du leter etter? Eller hagemøblene? Møbler som ligner: https://auctionet.com/sv/605342-tradgardsgrupp-aluminium-7-delar 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Var hagemøblene jeg egentlig mente. Søkte etter hagemøbler på google så så jeg det bildet som jeg la til over der det sto bengalakk hagemøbler og da trudde jeg det var møblene som het det. Nå føler jeg meg litt dum haha.. Men uansett takk for svarene deres! Anonymkode: a152c...659
Gjest Coolaid Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Bengalakk er en malingstype som man kan bruke på metall osv... så møblene må du finne selv, og male dem om du vil ha dem i kule knæsje farger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå