Gå til innhold

Lei av å lese blogger?


sweety pie

Anbefalte innlegg

Har dere som lese flere blogger blitt lei av å lese blogger? Det har nemlig jeg blitt 😂 Ork å lese nå synes jeg 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri lest noen blogger fast, jeg titter innom en og annen blogg en sjelden gang, men det gir meg egentlig ingenting.

Endret av Diamant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Diamant skrev:

Har aldri lest noen blogger fast, jeg titter innom en og annen blogg en sjelden gang, men det gir meg egentlig ingenting.

Ja, det er nettopp det. Det gir ingenting, men det sløser tid derimot, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Så ikke les blogger da

 

Har personlig aldri lest en blogg.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sweety pie skrev:

Ja, det er nettopp det. Det gir ingenting, men det sløser tid derimot, haha.

Enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Så ikke les blogger da

 

Har personlig aldri lest en blogg.

Gjør ikke det nå da, nå som jeg er lei av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært fast bloggleser, men titter innom hvis noe interessant/ufattelig/latterlig nevnes her inne av og til. Irriterer meg uansett grenseløst hver gang en eller annen irrelevant blogger nevnes i nettavisene pga noe svada bullshit. Greit nok at de ikke kan beskyttes mot seg selv, men vi andre kunne trengt litt beskyttelse fra dem spør du meg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt! Gir meg ingenting å lese blogger lenger, bortsett fra en haug med irritasjon. Men er jeg innom blogger, så ser jeg bare på bildene, gidder ikke lese teksten :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ikke blogger på samme måte som jeg gjorde før nei. Følger litt med på tog-kræsjene for underholdningens skyld og for å kunne holde meg litt oppdatert på vegne av mine egne barn.

Det var så mye mer "uskyldig" før markedskreftene tok fullstendig over. Nå er jo alt enten clickbate eller reklame. Før så ville bloggerne si meg noe, nå vil de selge meg noe eller lure meg. 

Dette har fått meg til å lese alt med et ekstremt kritisk blikk. Vet nesten ikke hva jeg kunne hatt lest for interessens skyld. Da leser jeg heller aviser og artikler egentlig. Har slutta å "tro" på bloggere. De er kjøpt og betalt og har mistet all troverdighet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg irriterer meg over er at mange gode bloggere blogger for sjeldent. Det tar ofte lang tid mellom to innlegg 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hvis ikke tabloidavisene hadde løftet fram rosabloggerne hadde jeg ikke visst om at de eksisterte! Og da jeg oppdaget dem ble jeg sjokkert - og er det fremdeles. Jeg leser ikke den type blogger, men følger dem med et kritisk blikk. Andre typer blogger leser jeg med glede, om ikke så veldig ofte, for eksempel Lily Bandehy, Tjomlid, matfrabunnen og noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, orfeus skrev:

Hvis ikke tabloidavisene hadde løftet fram rosabloggerne hadde jeg ikke visst om at de eksisterte! Og da jeg oppdaget dem ble jeg sjokkert - og er det fremdeles. Jeg leser ikke den type blogger, men følger dem med et kritisk blikk. Andre typer blogger leser jeg med glede, om ikke så veldig ofte, for eksempel Lily Bandehy, Tjomlid, matfrabunnen og noen andre.

Ja, synes VG skriver ganske ofte om Sophia Elise. Synes Trine fra trines matblogg har klart seg utrolig bra. Ingen perosnlig info bare matoppskrifter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette

sofie777, mod

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, hubbadamen skrev:

Det jeg irriterer meg over er at mange gode bloggere blogger for sjeldent. Det tar ofte lang tid mellom to innlegg 🙁

Hvilke tenker du på?

På 18.4.2017 den 13.29, Valetta skrev:

Leser ikke blogger på samme måte som jeg gjorde før nei. Følger litt med på tog-kræsjene for underholdningens skyld og for å kunne holde meg litt oppdatert på vegne av mine egne barn.

Det var så mye mer "uskyldig" før markedskreftene tok fullstendig over. Nå er jo alt enten clickbate eller reklame. Før så ville bloggerne si meg noe, nå vil de selge meg noe eller lure meg. 

Dette har fått meg til å lese alt med et ekstremt kritisk blikk. Vet nesten ikke hva jeg kunne hatt lest for interessens skyld. Da leser jeg heller aviser og artikler egentlig. Har slutta å "tro" på bloggere. De er kjøpt og betalt og har mistet all troverdighet.

Spørs hva du er interessert i, men det fins altså fortsatt genuine bloggere med formidlingsbehov, uten annonsører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lammelåret skrev:

Hvilke tenker du på?

Spørs hva du er interessert i, men det fins altså fortsatt genuine bloggere med formidlingsbehov, uten annonsører.

Det har du rett i. Og jeg leser "enkeltinnlegg" fra diverse skribenter. Men blir liksom ikke til at jeg følger de på fast basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...