Gå til innhold

Prikking og nummenhet i ansikt/hender og ubalanse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har i nesten ett års tid opplevd noe merkelig med kroppen min. Har egentlig ikke tenkt over det før nylig. Men idet jeg snur kropp eller hode til siden kjenner jeg prikking og kiling og noe nummenhet i ansikt, armer og hender. Som om jeg får litt ukontroll over kroppen, og føler på en slags ubalanse. Det skal ikke nødvendigvis mer til enn at jeg sitter i ro og snur hodet mot venstre.

Jeg har i andre forbindelser tatt blodprøver for jernmangel og vitaminmangel, uten at noe er avdekt.

Ellers fungerer jeg greit, god allmenntilstand osv. Jeg søker råd fra kvinneguidens hobbyleger :fnise: Neida, men jeg lurer på om noen har opplevd lignende eller hørt om lignende. Jeg har ikke kommet meg til legen med dette, da jeg har endel andre ting som opptar tiden min der (uten at det kan ha noen sammenheng med disse symptomene).

Anonymkode: 74b9f...f56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en nerve som kommer i klem

Anonymkode: 44dc4...b5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør du her,vil du få både diagnose og en kur😂

Her vet du ikke hvem som er helsefolk. Så dette bør du gå til legen med

Anonymkode: 1d1b2...93b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør du her,vil du få både diagnose og en kur😂

Her vet du ikke hvem som er helsefolk. Så dette bør du gå til legen med

Anonymkode: 1d1b2...93b

Er klar over det, men any suggestions would do helt ærlig, da jeg ikke aner hva dette er for noe :)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en nerve som kommer i klem

Høres forsåvidt logisk ut dette. Må da være en nerve i halspartiet/nakkepartiet. Dette løsner tydeligvis ikke av seg selv da det har vart såpass lenge. Nerver i klem, er det noen måte å fikse slikt på?

AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg stram i nakken akkurat nå? Stresser du mye?

Anonymkode: 06b2d...2f4

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres forsåvidt logisk ut dette. Må da være en nerve i halspartiet/nakkepartiet. Dette løsner tydeligvis ikke av seg selv da det har vart såpass lenge. Nerver i klem, er det noen måte å fikse slikt på?

Nei, deeet vet jeg ikke :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg stram i nakken akkurat nå? Stresser du mye?

Anonymkode: 06b2d...2f4

Nei, er ikke stram eller anstengt i nakke eller rygg akkurat nå. Jeg stresser nok endel, det ligger i min natur. Men skal sies at jeg ofte føler på ømhet i rygg og nakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...