Gå til innhold

Ikke "3,5 millioner mennesker.."

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Så du tror at lesbiske kvinner ikke liker og se på kvinner som gjør pole dancing ?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Så du tror at lesbiske kvinner ikke liker og se på kvinner som gjør pole dancing ?

De utgjør vel ikke 3,5 millioner? Forstår ikke behovet for å skrive "3,5 millioner mennesker" når hetero kvinner som regel ikke blir dødsfascinert av nakne damer som vrir seg rundt ei stang (gjesp!). Vær ærlig! Det dreier seg i hovedsak om MENN (og evt en ørliten prosentandel lesbiske).

Anonymkode: 359fc...c49

• Liker 2
Gjest førstedamen
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De utgjør vel ikke 3,5 millioner? Forstår ikke behovet for å skrive "3,5 millioner mennesker" når hetero kvinner som regel ikke blir dødsfascinert av nakne damer som vrir seg rundt ei stang (gjesp!). Vær ærlig! Det dreier seg i hovedsak om MENN (og evt en ørliten prosentandel lesbiske).

Uenig. Hvorfor popper det opp pole dance studioer i hele Norge?  Jo fordi norske kvinner er svært fasinert av denne dance typen, da den er i vinden. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Uenig. Hvorfor popper det opp pole dance studioer i hele Norge?  Jo fordi norske kvinner er svært fasinert av denne dance typen, da den er i vinden. 

3,5 millioner norske damer er nå kjempeinteressert i å kle seg naken og gni seg mot ei stang? :klo:

• Liker 2
Gjest førstedamen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

3,5 millioner norske damer er nå kjempeinteressert i å kle seg naken og gni seg mot ei stang? :klo:

Ja utifra nedgangen på treningsstudioet og opphopning av folk pole dance studioer kan det virke slik.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, førstedamen skrev:

Ja utifra nedgangen på treningsstudioet og opphopning av folk pole dance studioer kan det virke slik.

Rart, siden 3,5 millioner norske damer vil utgjøre ca alle damene i Norge. (Og vel så det).

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo en sport. Mange driver med fitness poledancing. Tror du forveksler dette med stripping. 

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rart, siden 3,5 millioner norske damer vil utgjøre ca alle damene i Norge. (Og vel så det).

Enig i at den overskriften var noe feil, men uansett. Du skriver "menn, tenker jeg vi sier". Og jeg tror ikke det stemmer at det bare er menn som ser slikt. Senest 6 uker siden to venninner av meg viste meg noen tøffe pole dance klipp på YouTube. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, førstedamen skrev:

Enig i at den overskriften var noe feil, men uansett. Du skriver "menn, tenker jeg vi sier". Og jeg tror ikke det stemmer at det bare er menn som ser slikt. Senest 6 uker siden to venninner av meg viste meg noen tøffe pole dance klipp på YouTube. 

Nettopp. TO venninner. Ikke 3,5 millioner.

Gjest førstedamen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL. Les kommentarene mine en gang til. Tror det var et argument eller to til der......

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg kjenner INGEN menn som har sett det. Nettopp. Ingen venner. Ikke 3.5 millioner. Latterlig argumentering av deg, og at du er bitter og alene kan du holde for deg selv fremfor å skulle spre hat over det.

Anonymkode: d3fc2...9a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg kjenner INGEN menn som har sett det. Nettopp. Ingen venner. Ikke 3.5 millioner. Latterlig argumentering av deg, og at du er bitter og alene kan du holde for deg selv fremfor å skulle spre hat over det.

Anonymkode: d3fc2...9a2

Har du snakket med alle menn? Litt rart at det ikke skulle være noen menn blant de 3,5 millionene ;)

Jeg er verken bitter eller alene (har både venner og mann). Du argumenterer på en veldig aggressiv måte må jeg si. Det går an å diskutere sak uten å ty til personangrep med personkarakteristikker av mennesker du ikke kjenner. Just saying.

• Liker 1
Skrevet

Synes de var flinke jeg :) Det finnes også MENN som er flinke i dette.

• Liker 1
Skrevet

Synes pole dancing er stilig å se på. Ikke fordi jeg synes det er dødssexy (uansett om det er en dame eller mann som danser) men fordi det er fascinerende å se de "flyge" rundt stanga, eller opp og ned. I beste fall synes jeg det er litt sensuelt, men som oftest synes jeg bare det er en stilig type dans.

At du ikke liker det forblir ditt problem TS. :) 

Hilsen hetero dame som liker pole dancing-videoer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, PaperFlower skrev:

Synes pole dancing er stilig å se på. Ikke fordi jeg synes det er dødssexy (uansett om det er en dame eller mann som danser) men fordi det er fascinerende å se de "flyge" rundt stanga, eller opp og ned. I beste fall synes jeg det er litt sensuelt, men som oftest synes jeg bare det er en stilig type dans.

At du ikke liker det forblir ditt problem TS. :) 

Hilsen hetero dame som liker pole dancing-videoer.

Hvor leser du at jeg ikke liker pole dancing?? Jeg diskuterer en misvisende avisoverskrift. Ikke om pole dancing er stilig eller ei.

Skrevet

Jeg tror avisoverskriften er mindre feil enn ditt forslag.

Dette interesserer kvinner generelt mer enn menn.

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor leser du at jeg ikke liker pole dancing?? Jeg diskuterer en misvisende avisoverskrift. Ikke om pole dancing er stilig eller ei.

Du skrev dette:
"Forstår ikke behovet for å skrive "3,5 millioner mennesker" når hetero kvinner som regel ikke blir dødsfascinert av nakne damer som vrir seg rundt ei stang (gjesp!)."

Det tolket jeg som at du synes det er kjedelig og uinteressant. Hvorfor skulle du ellers forenkle en form for dans til nakne damer som vrir seg rundt ei stang, for så å legge på "gjesp!"? Forklar gjerne hvis jeg har misforstått. :) 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, PaperFlower skrev:

Du skrev dette:
"Forstår ikke behovet for å skrive "3,5 millioner mennesker" når hetero kvinner som regel ikke blir dødsfascinert av nakne damer som vrir seg rundt ei stang (gjesp!)."

Det tolket jeg som at du synes det er kjedelig og uinteressant. Hvorfor skulle du ellers forenkle en form for dans til nakne damer som vrir seg rundt ei stang, for så å legge på "gjesp!"? Forklar gjerne hvis jeg har misforstått. :) 

Personlig synes jeg pole dancing er kjedelig, det kan jeg godt innrømme. Men det var ikke tema da jeg opprettet tråden. Så jeg skjønner ikke hvorfor min evt interesse eller uinteresse er relevant her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...