Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 Hva synes DU er beste maten i ulike innvandrerbutikker?
Gjest Lea Skrevet 20. desember 2004 #2 Skrevet 20. desember 2004 Jeg vet ikke helt hva den beste maten er, men liker det gode utvalget av frukt og grønnsaker og krydder/oljer.
*SOL* Skrevet 20. desember 2004 #3 Skrevet 20. desember 2004 Jeg må bare kjøpe sesamolje og rispapir der i allefall, ja og dadler...pinjekjerner..pistasjenøtter
Samantha Skrevet 20. desember 2004 #4 Skrevet 20. desember 2004 Eg har ikkje handla så mykje i innvandrerbutikkar, det fins ikkje her i bygda! Men syns det var herlig då eg budde i Oslo. Utvalget i frukt og grønnsaker er heilt klart det eg syns er best.
Arkana Skrevet 20. desember 2004 #5 Skrevet 20. desember 2004 Forskjellige krydder er vel det viktigste, litt mer spennende grønnsaker (og av bedre kvalitet) og börek.
-Fisken- Skrevet 20. desember 2004 #7 Skrevet 20. desember 2004 De har utrolig mye godt egentlig, godt utvalg og mye spennende. Men nøtter i løsvekt er ikke alltid å anbefale.. Husker en butikk jeg var i, der krabba det en bille rundt blandt nøttene :-?
Tusseline Skrevet 20. desember 2004 #8 Skrevet 20. desember 2004 Men nøtter i løsvekt er ikke alltid å anbefale.. Husker en butikk jeg var i' date=' der krabba det en bille rundt blandt nøttene :-?[/quote'] :-? *noterer bak øret*
Brunhilde Skrevet 21. desember 2004 #9 Skrevet 21. desember 2004 Oliven, fetaost, grønnsaker og krydder.
nat26 Skrevet 21. desember 2004 #10 Skrevet 21. desember 2004 Oliven, fetaost, grønnsaker og krydder. Samme her
Siam Skrevet 21. desember 2004 #11 Skrevet 21. desember 2004 Jeg shopper chilisauser! Er helt avhengig. Jo sterkere, jo bedre.
Gjest Toro_Jenta Skrevet 21. desember 2004 #12 Skrevet 21. desember 2004 Ajvar på glass (ligner syltetøy) er laget av paprika og litt dill dall deilig på brødskiva sammen med feks eggerøre og andre milde ting - eller kun den og smør og evt tomatskiver brukes som smør (ekstra men smøres på som smør) Husk å kjøpe den MILDE først Vegeta et slags krydder fra balkan smaken er salt med litt grønnsakspreg kjempegodt til lyse retter og grønnsaksretter / supper
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #13 Skrevet 22. desember 2004 Nå er ikke utvalget så godt her som der jeg bodde før, men før handet jeg my i invandrerbutikke. Likte utvalget av grønnsaker og frukt, prøvde vel t det meste av de uvanlige rønnsakene man ikke får i vanlige matbutikker. Tørkede bønner, det kjøper jeg der enda, mye billigere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå