Emilie84 Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Leier en leilighet som kun har spotlights i stua. Er tom for halogenpærer nå (GU10, 35w, dimmbare) og kjøpte tilsvarende LED pærer da det ikke går an å få tak i halogenpærene lenger, men LED pærene visste seg å ha et ganske hardt lys og utrivelig lys. Er det noen som har noen gode tips om hvilken type lyspære jeg bør kjøpe for å komme så nær de "gamle" halogenpærene som mulig, eller noen som har noen andre løsninger? Stua er liten, hvite vegger og tak, mørkegrått gulv, 15 stykk spotlights.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Hvis du har råd så ville jeg ha kjøpt Philips Hue pærer. Da kan du kan du justere fargene på lyset akkurat som du vil ha dem. Anonymkode: c1c0f...665
Emilie84 Skrevet 18. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har råd så ville jeg ha kjøpt Philips Hue pærer. Da kan du kan du justere fargene på lyset akkurat som du vil ha dem. Anonymkode: c1c0f...665 Takk for svar! Har nok dessverre ikke råd til akkurat de pærene men en form for mood light er ingen dum idé
martin2000 Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Hei, har du vurdert disse? Philips Warmglow LED GU10 pære De gir veldig fint lys og om du har en dimmer så får du en varmere farge på lyset når du dimmer det ned. Jeg har selv testet de og er svært fornøyd =)
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Sjekk kelvin før du kjøper pærer. Jo høyre kelvin jo kaldere lys. 3000-4000K er kaldt (blått) lys og brukes mest på bad. Anonymkode: 5e153...7ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå